Кафедра маркетингу та економічної теорії
Постійне посилання на фондhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11034
Перегляд
4 результатів
Результати пошуку
Тип:Документ, Економічні закони споживання як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства(РВЛ ЦНТУ, 2020) Яковенко, Р. В.; Бондарчук, Ю. П.; Yakovenko, R.; Bondarchuk, Y.У тезах наводяться загальні закономірності, що спонукають споживачів до витрачання коштів на придбання різних груп товарів та до створення заощаджень. Theses provide general patterns that encourage consumers to spend money on various groups of goods and to create savings.Тип:Документ, До питання управління продовольчою безпекою регіону(Ексклюзив-Систем, 2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.; Соловйова, В. Ю.; Solovyova, V.Розроблено практичні заходи в сфері забезпечення продовольчої безпеки регіону, зокрема в сфері міжрегіоналної співпраці. Practical measures have been developed in the field of food security of the region, in particular in the field of interregional cooperation.Тип:Документ, Основи економічної теорії. Лекція № 10(ЦНТУ, 2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.Посібник розкриває зміст десятої лекції з курсу “Основи економічної теорії” для інженерно-технічних спеціальностей. The manual reveals the contents of the tenth lecture on the course "Bases of Economics" for engineering and technical specialties.Тип:Документ, Політика національно-економічного зростання (частина 1)(Кропивницький : сайт www.surma-ua.info, 2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті обґрунтовано 4 способи збільшення обсягів національного виробництва, тобто створення джерел економічного зростання The article substantiates 4 ways to increase the volume of national production, that is, the creation of sources of economic growth