Кафедра маркетингу та економічної теорії

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11034

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item type:Item,
    Інформаційний менеджмент. Практичні завдання
    (ЦНТУ, 2022) Вишневська, В. А.; Vyshnevska, V.
    Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Інформаційний менеджмент» містять тематичний план та програму навчальної дисципліни, плани та завдання до практичних занять, політику організації виконання самостійної роботи. Представлена система поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури. Призначено для здобувачів вищої освіти освітнього рівня «Магістр», галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 075 «Маркетинг». Methodological recommendations for practical classes in the discipline "Information Management" contain the thematic plan and program of the educational discipline, plans and tasks for practical classes, the policy of organizing independent work. The system of current and final control of knowledge, a list of recommended literature is presented. Intended for students of higher education at the Master's level, field of knowledge 07 "Management and administration", specialty 075 "Marketing".
  • Item type:Item,
    Економічна думка України : історія та значення для сьогодення
    (УДФСУ, 2016) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.; Ткаченко, О. Ю.; Tkachenko, O.
    Коротко розглянуто історію економічної думки України, зокрема в положеннях та документах, що регулюють відносини у сільському господарстві та у сфері торгівлі. The history of Ukraine’s economic thought, in particular in the regulations and documents regulating relations in agriculture and in the sphere of trade, is briefly reviewed.