(Поліграф-Сервіс, 2024) Белінський, М. О.; Кавун-Мошковська, О. О.
В сучасному бізнес-середовищі застосування омніканального обслуговування для підприємств роздрібної торгівлі стає стратегічним імперативом, оскільки це не лише відповідає зростаючим очікуванням споживачів, але і є ключовим фактором конкурентоспроможності. Інтеграція різних каналів продажу, таких як фізичні магазини, онлайн-платформи та мобільні додатки, дозволяє підприємствам підвищувати клієнтську лояльність, а також ефективно адаптуватися до швидкозмінних тенденцій у споживчій поведінці споживачів. Забезпечуючи покупцям вибір та зручність у використанні різних каналів продажу, омніканальні стратегії стають важливим інструментом для високоефективного розвитку бізнесу в умовах сучасного цифрового ринку та створюють управлінську інновацію як основу розвитку підприємства в поствоєнний час.