Навчально-методичні матеріали кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні матеріали кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики by Author "Koval, L."
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Виробнича практика. Маркетинг(ЦНТУ, 2023) Коваль, Л. А.; Koval, L.Методичні рекомендації містять загальні вимоги до проходження виробничої практики, їх структуру, вказівки до оформлення їх основних розділів, організацію підготовки та порядок захисту роботи. Methodical recommendations contain general requirements for passing industrial practice, their structure, instructions for the design of their main sections, the organization of training and the procedure for protecting work.Item Маркетинг. Теорія і практика(Ексклюзив-Систем, 2019) Гамалій, В. Ф.; Жовновач, Р. І.; Коваль, Л. А.; Романчук, С. А.; Gamaliy, V.; Zhovnovach, R.; Koval, L.; Romanchuk, S.Навчальний посібник складено на основі діючої типової програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних і практичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання і тести для контролю засвоєння курсу. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра з спеціальності - 075 "Маркетинг". The study guide was compiled on the basis of the current standard program for this discipline. It examines the main range of theoretical and practical questions related to the substantive part of the course, offers the main types of problems, formulates questions and tests to monitor the mastery of the course. It is recommended for students of higher educational institutions who study under the educational and professional bachelor's program in the specialty - 075 "Marketing".Item Маркетингове ціноутворення(ЦНТУ, 2018) Коваль, Л. А.; Koval, L.Методичні вказівки містять перелік проблемних питань до кожної теми, тести задачі для підготовки студентів до практичних занять тематика рефератів та контрольних робіт до самостійного вивчення предмету "Маркетингове ціноутворення" та рекомендовану літературу. Methodical instructions contain a list of problematic questions for each topic, task tests to prepare students for practical classes, topics of essays and tests for self-study of the subject of "Marketing Pricing". Recommended reading.Item Рекламний менеджмент(ЦНТУ, 2018) Коваль, Л. А.; Koval, L.Методичні вказівки містять перелік проблемних питань до кожної теми, тести для самостійної підготовки студентів. Теми рефератів та контрольних робіт до вивчення предмету "Рекламний менеджмент", рекомендовану літературу. Methodical instructions contain the list of problem questions to each subject, tests for independent preparation of students of subjects of abstracts and control works for studying of a subject of "Advertising Management", recommended literature.Item Інноваційний розвиток підприємств(ЦНТУ, 2018) Коваль, Л. А.; Koval, L.Методичні вказівки містять перелік питань до кожної теми, тести задачі до семінарських занять до вивчення предмету Інноваційний розвиток підприємств рекомендовану літературу. Methodical instructions contain a list of questions for each topic, tests of the task for seminars for studying the subject Innovative development of enterprises recommended literature.