Навчально-методичні матеріали кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні матеріали кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики by Author "Romanchuk, S."
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг промислового підприємства. Курсова робота(ЦНТУ, 2018) Романчук, С. А.; Romanchuk, S.Методичні вказівки містять рекомендації і завдання по виконанню курсових робіт з маркетингу промислового підприємства, інформацію щодо оформлення курсових робіт. Methodical instructions contain recommendations and tasks for the implementation of term papers on the marketing of an industrial enterprise, information on the design of term papers.Item Маркетинг. Курсова робота(ЦНТУ, 2018) Романчук, С. А.; Romanchuk, S.Методичні вказівки містять рекомендації і завдання по виконанню курсових робіт з маркетингу, інформацію щодо оформлення курсових робіт. Methodical instructions contain recommendations and tasks for the implementation of term papers on marketing, information on the design of term papers.Item Маркетинг. Теорія і практика(Ексклюзив-Систем, 2019) Гамалій, В. Ф.; Жовновач, Р. І.; Коваль, Л. А.; Романчук, С. А.; Gamaliy, V.; Zhovnovach, R.; Koval, L.; Romanchuk, S.Навчальний посібник складено на основі діючої типової програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних і практичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання і тести для контролю засвоєння курсу. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра з спеціальності - 075 "Маркетинг". The study guide was compiled on the basis of the current standard program for this discipline. It examines the main range of theoretical and practical questions related to the substantive part of the course, offers the main types of problems, formulates questions and tests to monitor the mastery of the course. It is recommended for students of higher educational institutions who study under the educational and professional bachelor's program in the specialty - 075 "Marketing".Item Методичні рекомендації до виконання і захисту випускних кваліфікаційних робіт. Магістри(ЦНТУ, 2018) Жовновач, Р. І.; Романчук, С. А.; Zhovnovach, R.; Romanchuk, S.Методичні вказівки містять рекомендації по виконанню і захисту випускних кваліфікаційних робіт за ступенем вищоїо світи «Магістр», інформацію щодо оформлення робіт. Methodical instructions contain recommendations on performance and protection of final qualifying works on degree of higher education "Master", information on registration of works.Item Наскрізна програма з організації та проведення навчальної, виробночо-ознайомчої, виробничої, комплексної та переддипломної практик(ЦНТУ, 2018) Романчук, С. А.; Romanchuk, S.Методичні вказівки містять загальні рекомендації і завдання по проходженню всіх видів практики з маркетингу, інформацію щодо оформлення звітів. Guidelines include recommendations and tasks for all types of marketing practices, information on reporting.Item Теорія продажів. Самостійні роботи(ЦНТУ, 2018) Романчук, С. А.; Romanchuk, S.Методичні вказівки містять рекомендації і завдання по виконанню самостійних робіт з теорії продажів. Methodical instructions contain recommendations and tasks for independent work on sales theory.