Навчально-методичні матеріали кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні матеріали кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики by Author "Vyshnevska, V."
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Бізнес-планування(Ексклюзив-Систем, 2017) Гамалій, В. Ф.; Вишневська, В. А.; Хачатурян, О. С.; Hamaliy, V.; Vyshnevska, V.; Khachaturian, O.Навчальний посібник містить теоретико-методичні та практичні аспекти бізнес-планування як дієвого інструменту детального планування діяльності суб’єктів господарювання. Наведено плани та детальний зміст практичних занять з вивчення окремих розділів бізнес-плану та тестові завдання. Висвітлено теоретичні питання до поглибленого освоєння основних стадій розробки та презентації бізнес-плану. The textbook contains theoretical, methodological and practical aspects of business planning as an effective tool for detailed planning of business entities. Plans and detailed content of practical classes on studying certain sections of the business plan and test tasks are given. Theoretical issues for in-depth development of the main stages of development and presentation of the business plan are covered.Item Информационные системы управления предприятиями и организациями(Эксклюзив-Систем, 2015) Гамалій, В. Ф.; Замуренко, Д. В.; Кушнірова, Г. В.; Ніколаєв, І. В.; Вишневська, В. А.; Дмитришин, Б. В.; Загреба, М. М.; Gamaliy, V.; Zamurenko, D.; Kushnirova, G.; Nikolaev, I.; Vyshnevska, V.; Dmytryshyn, B.; Zagreba, M.; Гамалий, В. Ф.; Кушнирова, Г. В.; Николаев, И. В.; Вишневская, В. А.Учебное пособие содержит курс лекций о системах управления предприятиями и организациями, в частности, ERP-системе BAAN IV, ее интерфейсе, архитектуре, принципе работы, функциональных возможностях. В расширенном объеме дан обзор по подсистемам «Производство» и «Сбыт, снабжение, склады». Учебное пособие предназначается для иностранных студентов экономических специальностей вузов, аспирантов, может быть полезно широкому кругу специалистов. Навчальний посібник містить курс лекцій про системи управління підприємствами і організаціями, зокрема, ERP-систему BAAN IV, її інтерфейс, архітектуру, принцип роботи, функціональні можливості. У розширеному обсязі дано огляд по підсистемах «Виробництво» і «Збут, постачання, склади». Навчальний посібник призначається для іноземних студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантів, може бути корисним широкому колу фахівців. The workbook contains series of lectures about the enterprises and organizations management systems, in particular, BAAN IV ERP-system, its interface, architecture, principle of operation, functional capabilities. In the expanded volume an overview of the sub-systems "Production" and "Distribution, Supply, Warehouses" is given. A manual is intended for foreign students of economic specialties of higher educational institutions, graduate students, it may be useful to a wide range of specialists.Item Математичні моделі в маркетингу та менеджменті(ЦНТУ, 2023) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Жовновач, Р. І.; Вишневська, В. А.; Загреба, М. М.; Ніколаєв, І. В.; Hamalii, V.; Sotnikov, V.; Zhovnovach, R.; Vyshnevska, V.; Zahreba, M.; Nikolaiev, I.У навчальному посібнику розглядається основне коло теоретичних питань, що стосуються сутності та завдань моделювання у маркетингу та менеджменті; моделей та технологій планування досліджень у маркетингу, станів і динаміки функціонування товарних ринків; моделей сегментування ринку, поведінки споживачів; моделювання і прогнозування стратегій поведінки виробників; програмного інструментарію для вирішення задач маркетингу. Пропонуються основні типи задач та сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Призначено для здобувачів вищої освіти, аспірантів, викладачів, спеціалістів сфери маркетингу, менеджменту. The textbook examines the main range of theoretical issues related to the essence and tasks of modeling in marketing and management; models and technologies for planning research in marketing, states and dynamics of functioning of commodity markets; models of market segmentation, consumer behavior; modeling and forecasting strategies of manufacturers' behavior; software tools for solving marketing problems. The main types of tasks and formulated questions are offered to control the mastery of the course. Intended for students of higher education, graduate students, teachers, specialists in the field of marketing, management.Item Математичні моделі в маркетингу та менеджменті(ЦНТУ, 2017) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Вишневська, В. А.; Жовновач, Р. І.; Загреба, М. М.; Gamaliy, V.; Sotnikov, V.; Vyshnevska, V.; Zhovnovach, R.; Zahreba, M.Навчальний посібник укладено на основі діючої програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Може бути рекомендований для студентів економічних спеціальностей різних форм навчання. The textbook is made on the basis of the current program in this discipline. It discusses the main range of theoretical issues related to the content of the course, proposes the main types of tasks, formulated questions for controlling the course. May be recommended for students of economic specialties of different forms of study.Item Ризик-менеджмент та цивільний захист(ЦНТУ, 2022) Вишневська, В. А.; Vyshnevska, V.Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Ризик-менеджмент та цивільний захист» містять тематичний план та програму навчальної дисципліни, плани та завдання до практичних занять та виконання самостійної роботи. Розглядаються питання організації навчання та основної політики курсу. Представлена система поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури. Призначено для здобувачів вищої освіти освітнього рівня «Магістр», галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 075 «Маркетинг» Methodological recommendations for practical classes in the discipline "Risk management and civil protection" contain the thematic plan and program of the educational discipline, plans and tasks for practical classes and independent work. Issues of training organization and basic policy of the course are considered. The system of current and final control of knowledge, a list of recommended literature is presented. Intended for students of higher education at the Master's level, field of knowledge 07 "Management and administration", specialty 075 "Marketing"Item Інформаційний менеджмент. Практичні завдання(ЦНТУ, 2022) Вишневська, В. А.; Vyshnevska, V.Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Інформаційний менеджмент» містять тематичний план та програму навчальної дисципліни, плани та завдання до практичних занять, політику організації виконання самостійної роботи. Представлена система поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури. Призначено для здобувачів вищої освіти освітнього рівня «Магістр», галузь знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальність 075 «Маркетинг». Methodological recommendations for practical classes in the discipline "Information Management" contain the thematic plan and program of the educational discipline, plans and tasks for practical classes, the policy of organizing independent work. The system of current and final control of knowledge, a list of recommended literature is presented. Intended for students of higher education at the Master's level, field of knowledge 07 "Management and administration", specialty 075 "Marketing".