Конструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин. Випуск 47. Ч. 2. - 2017
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Конструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин. Випуск 47. Ч. 2. - 2017 by Author "Dovbish, А."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Синтез конвеєрів з розширеними технологічними можливостями(ЦНТУ, 2017) Ляшук, О. Л.; Голотенко, О. С.; Клендій, В. М.; Довбиш, А. П.; Lyashuk, О.; Golotenko, О.; Klendiy, V.; Dovbish, А.Розроблено модель вибору конструктивних конвеєрів для транспортування сільськогосподарських матеріалів по криволінійних траєкторіях з урахуванням можливих обсягів витрат, що виникають внаслідок пошкодження матеріалу, сукупних витрат, які включають собівартість виготовлення, експлуатації, технічний огляд і ремонт. Проведено синтез робочих органів конвеєрів методом ієрархічних груп за допомогою морфологічного аналізу. Обґрунтовано, що вибір варіанта конструкції робочих органів в першу чергу залежить від характеру виконання процесу і навантаження на робочий орган. Тому, виходячи з необхідності забезпечення проектування робочих органів, можна обмежити кількість варіантів конструктивних рішень і згенерувати значну кількість працездатних конструкцій конвеєрів для транспортування сипучих матеріалів по криволінійних трасах. The model of choosing construction conveyers for transporting agricultural cargo along the curvilinear trajectory taking into account possible expenditures caused by the damage of cargo and total expenditures, which include manufacturing, operation. Maintenance and repair cost price has been developed. The synthesis of conveyer operating members taking advantage of the hierarchic groups method and using morphological analyses has been carried out. It was interpreted, that the choise of option of the operating members desing depends first of all on the nature of the performed process and loanding on the operating member. That is why for the purpose to proside the desing of the operation members, the number of construction solution options can be reduced and one may develop a great number of conveyer designs capable to operate officiently for the transporting of bulk cargo along the curvilinear trajectory.