Навчально-методичні матеріали кафедри ЕМ та КД
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні матеріали кафедри ЕМ та КД by Author "Горпинченко, О. В."
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинговий менеджмент(ЦНТУ, 2023) Горпинченко, О. В.Навчальна дисципліна «Маркетинговий менеджмент» спрямована на розвиток у здобувачів вищої освіти теоретичних знань і практичних навичок зі формування компетентностей щодо маркетингового управління розвитком підприємства чи установи в умовах цифровізації економіки. Завданнями дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є: ознайомити здобувачів вищої освіти з концептуальними принципами та моделями, процесами та процедурами маркетингового менеджменту, а також підходами до їх трансформації в залежності від поставленої мети і завдань управління маркетингом, комплексу зовнішніх та внутрішніх змін, що чинять вплив на підприємство; навчити здобувачів вищої освіти методам дослідження та обґрунтування вибору стратегії та тактики маркетингового менеджменту, що впроваджують адаптацію управління маркетингом до новітніх викликів глобалізації, цифровізації економічного середовища.Item Менеджмент знань в організації(ЦНТУ, 2023) Бабець, І. Г.; Горпинченко, О. В.Методичні вказівки визначають мету, завдання, тематику, організаційні аспекти вивчення дисципліни «Менеджмент знань в організації» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 “Менеджмент” ОПП «Менеджмент бізнес-організацій».Item Менеджмент у сфері ІТ. Посібник(ЦНТУ, 2024) Горпинченко, О. В.; Заярнюк, О. В.; Сочинська-Сибірцева, І. М.; Немченко, Т. А.; Рябоволик, Т. Ф.; Андрощук, І. О.; Замуренко, Д. В.Навчальний посібник «Менеджмент у сфері ІТ» (частина 1) для здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні розкриває теоретичні засади використання новітніх знань в сфері ІТ, сучасні підходи до організації та ведення проєктів ІТ-бізнесу у глобальному просторі, висвітлює специфіку HR - менеджменту та рекрутингу під час реалізації проєктів в сфері ІТ, особливості організації діяльності команд під час реалізації проєктів, дає змогу сформувати уяву про роль PR-технологій у просуванні ІТ-проєктів в умовах глобальної конкуренції.Item Менеджмент. Маркетинг. Підприємництво.(ЦНТУ, 2024) Рябоволик, Т. Ф.; Андрощук, І. О.; Доренська, А. О.; Горпинченко, О. В.; Грінка, Т. І.; Заярнюк, О. В.У навчальному посібнику розкрито питання та ключові теми, що затверджено Міністерством освіти і науки наказом 157 від 11 лютого 2022 року в програмі та деталізованій структурі предметного тесту з управління та адміністрування єдиного фахового вступного випробування: теоретичні основи менеджменту; функція планування в менеджменті; функція організування в менеджменті; мотивування як функція менеджменту; контролювання як функція менеджменту; інформація і комунікації в менеджменті; управлінські рішення; основні засади керівництва в менеджменті; основи маркетингу; аналіз маркетингового середовища; маркетингова товарна політика; маркетингова цінова політика; маркетингова політика розподілу; маркетингова політика комунікацій; теоретичні засади підприємництва, види підприємництва, підприємство як форма організації підприємницької діяльності, види підприємств; організація підприємницької діяльності; планування підприємницької діяльності, ресурсного забезпечення підприємницької діяльності; ефективності підприємницької діяльності, соціальній відповідальність бізнесу та ділова етика.Item Навчально-комп’ютерна практика. Підприємництво, торгівля та біржова діяльність(ЦНТУ, 2021) Горпинченко, О. В.; Рябоволик, Т. Ф.Методичні вказівки визначають мету, завдання, тематику, організаційні аспекти проходження навчально-комп’ютерної практики, складання та захисту звіту з практики для здобувачів вищої освіти першого року навчання напряму підготовки 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».Item Переддипломна практика (наукова)(ЦНТУ, 2017) Левченко, О. М.; Грінка, Т. І.; Ткачук, О. В.; Сторожук, О. В.; Зайченко, В. В.; Горпинченко, О. В.Методичні вказівки визначають мету, завдання, тематику, організаційні аспекти проходження переддипломної (наукової) практики, складання та захисту звіту з практики для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" , спеціалізації "Менеджмент бізнес-організацій" денної та заочної форми навчання.Item Переддипломна практика (наукова)(ЦНТУ, 2017) Сторожук, О. В.; Ткачук, О. В.; Грінка, Т. І.; Зайченко, В. В.; Горпинченко, О. В.Методичні вказівки визначають мету, завдання, тематику, організаційні аспекти проходження переддипломної (наукової) практики, складання та захисту звіту з практики для студентів спеціальності 073 "Менеджмент", спеціалізації "Менеджмент бізнес-організацій" денної та заочної форми навчання.Item Стратегічне управління. Практичні заняття(КНТУ, 2016) Левченко, О. М.; Зайченко, В. В.; Левченко, А. О.; Горпинченко, О. В.Item Інноваційний вимір розвитку вищої освіти України: сучасний стан та перспективи(Ексклюзив-Систем, 2016) Левченко, О. М.; Зайченко, В. В.; Ткачук, О. В.; Левченко, А. О.; Плинокос, Д. Д.; Натальченко, В. О.; Ситник, О. Ю.; Рябоволик, Т. Ф.; Гора, А. В.; Коваленко, С. В.; Горпинченко, О. В.У монографії комплексно досліджено питання трансформації ролі вищої освіти в умовах становлення інноваційної моделі національної економіки, обґрунтовано механізми інтенсифікації трансферу освітньо-професійних знань. Авторами проаналізовано сучасний стан, тенденції, кількісні та якісні аспекти підготовки фахівців у сфері вищої освіти з урахуванням територіальних особливостей даного процесу та міжнародного досвіду, особливості формування моделі зайнятості фахівців в умовах інноваційного розвитку національної економіки. У роботі приділена увага питанням підвищення конкурентоспроможності випускників вищих навчальних закладів на ринку праці, забезпечення їх своєчасного та ефективного професійного навчання за умов інтенсивного розвитку національної економіки. У монографії досліджено питання підготовки фахівців для іноземних країн як чинника збереження потенціалу та розвитку вітчизняної вищої освіти в умовах скорочення власного контингенту абітурієнтів. Значна увага приділена розробці напрямів удосконалення державного регулювання сфер підготовки та зайнятості фахівців з вищою освітою, таких як: запровадження стратегії та механізму підвищення конкурентоспроможності випускників вищих навчальних закладів, програм сприяння зайнятості молоді з вищою освітою, поліпшення державного регулювання експорту освітніх послуг, відносин соціального партнерства та активізації взаємодії роботодавців з вищими навчальними закладами. Монографія розрахована на широке коло фахівців сфери вищої освіти, науковців, викладачів, роботодавців, працівників органів державної влади і місцевого самоврядування. In the monograph the question of transformation of the role of higher education in the condition of the becoming of an innovative model of national economy is comprehensively studied, the mechanisms of intensifying transfer of educational and professional knowledge are justified. The current status, tendencies, quantitative and qualitative aspects of training of specialists in the sphere of higher education, taking into account the territorial peculiarities of such process and international experience, the peculiarities of formation model of employment of specialists in the conditions of the innovative development of national economy are analyzed by the authors. In this monograph it was paid attention to improving the competitiveness of graduates of universities on the labor market, providing them with timely and effective professional training under the conditions of intensive development of the national economy. The question about preparing the specialists for foreign countries as a factor of the preservation and development of national higher education in the condition of reducing its own contingent of students was explored in the monograph. A considerable attention is paid to the development of directions of improvement of the state regulation the spheres of training and employment the specialists with higher education, such as: implementation the strategies and mechanism of increasing the competitiveness of university's graduates, support programs of employment of youth with higher education, improvement of state regulation of educational services' export, social partnership relationships and intensification of interaction of the employers with universities. The monograph is designed for a wide range of specialists of the sphere of higher education, researchers, professors, employers, employees of bodies of state authority and local municipality.