Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Другий (магістерський) рівень by Subject "advertising"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Організація й управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства(ЦНТУ, 2024-01-25) Доренський, Артем Павлович; Dorenskyi, ArtemОб’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти організації і управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації і управління рекламноінформаційною діяльністю. Мета дослідження: визначення сутності, цілей і недоліків організації і управління рекламно-інформаційної діяльності на ТОВ БК «БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ», розробка рекомендацій щодо організації і управління рекламно-інформаційною діяльністю на підприємстві. В роботі розглянуто основні принципи управління рекламною діяльністю на підприємстві, розглянуто роль та місце реклами в діловій стратегії підприємства. На цій підставі окреслено рекламну активність підприємства через призму загальних функцій менеджменту: планування організування, мотивування, контролювання, регулювання. Із врахуванням потреби досягнення максимального ефекту, обґрунтовано доцільність застосування комплексного підходу в управлінні рекламною діяльністю. The object of the research: theoretical and practical aspects of the organization and management of the enterprise's advertising and information activities. The subject of the research: a set of theoretical, methodical and practical aspects of the organization and management of advertising and information activities of the enterprise. The purpose of the study determination of the essence, goals and shortcomings of the organization and management of advertising and information activities at LLC BC "BUILDING CONSTRUCTION", development of recommendations regarding the organization and management of advertising and information activities at the enterprise. Basic principles of management of advertising activity at the enterprise and the role and place of advertising in its business strategy are considered in the student's work. On this basis the advertising activity of the enterprise is outlined through the prism of the general management functions: organization of planning, motivation, control, regulation. Taking into account the need to achieve the best effect, the expediency of using a system approach in managing of advertising activity has been substantiated.