Навчально-методичні матеріали кафедри маркетингу та економічної теорії
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11035
Browse
8 results
Search Results
Item type:Item, Математичні моделі в маркетингу та менеджменті(ЦНТУ, 2023) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Жовновач, Р. І.; Вишневська, В. А.; Загреба, М. М.; Ніколаєв, І. В.; Hamalii, V.; Sotnikov, V.; Zhovnovach, R.; Vyshnevska, V.; Zahreba, M.; Nikolaiev, I.У навчальному посібнику розглядається основне коло теоретичних питань, що стосуються сутності та завдань моделювання у маркетингу та менеджменті; моделей та технологій планування досліджень у маркетингу, станів і динаміки функціонування товарних ринків; моделей сегментування ринку, поведінки споживачів; моделювання і прогнозування стратегій поведінки виробників; програмного інструментарію для вирішення задач маркетингу. Пропонуються основні типи задач та сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Призначено для здобувачів вищої освіти, аспірантів, викладачів, спеціалістів сфери маркетингу, менеджменту. The textbook examines the main range of theoretical issues related to the essence and tasks of modeling in marketing and management; models and technologies for planning research in marketing, states and dynamics of functioning of commodity markets; models of market segmentation, consumer behavior; modeling and forecasting strategies of manufacturers' behavior; software tools for solving marketing problems. The main types of tasks and formulated questions are offered to control the mastery of the course. Intended for students of higher education, graduate students, teachers, specialists in the field of marketing, management.Item type:Item, Маркетинг. Теорія і практика(Ексклюзив-Систем, 2019) Гамалій, В. Ф.; Жовновач, Р. І.; Коваль, Л. А.; Романчук, С. А.; Gamaliy, V.; Zhovnovach, R.; Koval, L.; Romanchuk, S.Навчальний посібник складено на основі діючої типової програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних і практичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання і тести для контролю засвоєння курсу. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра з спеціальності - 075 "Маркетинг". The study guide was compiled on the basis of the current standard program for this discipline. It examines the main range of theoretical and practical questions related to the substantive part of the course, offers the main types of problems, formulates questions and tests to monitor the mastery of the course. It is recommended for students of higher educational institutions who study under the educational and professional bachelor's program in the specialty - 075 "Marketing".Item type:Item, Основи психології комерційної діяльності(КНТУ, 2016) Гамалій, В. Ф.; Бойко, С. В.; Gamaliy, V.; Boyko, S.Методичні вказівки містять перелік тем, структуру дисципліни, індивідуальні завдання, питання для самоконтролю, приклади тестових запитань та рекомендовану літературу для вивчення дисципліни. The guideline contains a list of topics, the structure of the discipline, individual tasks, questions for self-control, examples of test questions, and recommended literature for studying the discipline.Item type:Item, Бізнес-планування(Ексклюзив-Систем, 2017) Гамалій, В. Ф.; Вишневська, В. А.; Хачатурян, О. С.; Hamaliy, V.; Vyshnevska, V.; Khachaturian, O.Навчальний посібник містить теоретико-методичні та практичні аспекти бізнес-планування як дієвого інструменту детального планування діяльності суб’єктів господарювання. Наведено плани та детальний зміст практичних занять з вивчення окремих розділів бізнес-плану та тестові завдання. Висвітлено теоретичні питання до поглибленого освоєння основних стадій розробки та презентації бізнес-плану. The textbook contains theoretical, methodological and practical aspects of business planning as an effective tool for detailed planning of business entities. Plans and detailed content of practical classes on studying certain sections of the business plan and test tasks are given. Theoretical issues for in-depth development of the main stages of development and presentation of the business plan are covered.Item type:Item, Экономико-математические методы и модели. Ч. 2 : Эконометрика(КНТУ, 2014) Гамалій, В. Ф.; Дмитришин, Б. В.; Сотніков, В. С.; Gamaliy, V.; Dmytryshyn, B.; Sotnikov, V.В методических указаниях предоставлены основные принципы и инструментарий постановки эконометрических моделей линейного типа, приведены примеры построения моделей парной и множественной регрессии, рассмотрены вопросы анализа их адекватности и качества. В методичних вказівках представлені основні принципи та інструментарій постановки економічних оптимізаційних задач лінійного типу, наведені приклади побудови відповідних економіко-математичних моделей, розглянуті основні методи їх рішення та аналізу. The guidelines provide the basic principles and tools for setting econometric models of the linear type, examples are given of constructing models of pair and multiple regression, questions of analysis of their adequacy and quality.Item type:Item, Экономико-математические методы и модели. Ч.1. Оптимизационные методы и модели(КНТУ, 2014) Гамалій, В. Ф.; Дмитришин, Б. В.; Gamaliy, V.; Dmytryshyn, B.В методических указаниях предоставлены основные принципы и инструментарий постановки экономических оптимизационных задач линейного типа, приведены примеры построения соотвествующих экономико-математических моделей, рассмотрены основные методы их решения и анализа. В методичних вказівках представлені основні принципи та інструментарій постановки економічних оптимізаційних задач лінійного типу, наведені приклади побудови відповідних економіко-математичних моделей, розглянуті основні методи їх рішення та аналізу. In the guidelines, the main principles and tools for setting up economic optimization problems of a linear type are given, examples are given of the construction of the corresponding economic-mathematical models, basic methods for their solution and analysis.Item type:Item, Математичні моделі в маркетингу та менеджменті(ЦНТУ, 2017) Гамалій, В. Ф.; Сотніков, В. С.; Вишневська, В. А.; Жовновач, Р. І.; Загреба, М. М.; Gamaliy, V.; Sotnikov, V.; Vyshnevska, V.; Zhovnovach, R.; Zahreba, M.Навчальний посібник укладено на основі діючої програми з даної дисципліни. В ньому розглянуто основне коло теоретичних питань, що відносяться до змістовної частини курсу, пропонуються основні типи задач, сформульовані питання для контролю засвоєння курсу. Може бути рекомендований для студентів економічних спеціальностей різних форм навчання. The textbook is made on the basis of the current program in this discipline. It discusses the main range of theoretical issues related to the content of the course, proposes the main types of tasks, formulated questions for controlling the course. May be recommended for students of economic specialties of different forms of study.Item type:Item, Информационные системы управления предприятиями и организациями(Эксклюзив-Систем, 2015) Гамалій, В. Ф.; Замуренко, Д. В.; Кушнірова, Г. В.; Ніколаєв, І. В.; Вишневська, В. А.; Дмитришин, Б. В.; Загреба, М. М.; Gamaliy, V.; Zamurenko, D.; Kushnirova, G.; Nikolaev, I.; Vyshnevska, V.; Dmytryshyn, B.; Zagreba, M.; Гамалий, В. Ф.; Кушнирова, Г. В.; Николаев, И. В.; Вишневская, В. А.Учебное пособие содержит курс лекций о системах управления предприятиями и организациями, в частности, ERP-системе BAAN IV, ее интерфейсе, архитектуре, принципе работы, функциональных возможностях. В расширенном объеме дан обзор по подсистемам «Производство» и «Сбыт, снабжение, склады». Учебное пособие предназначается для иностранных студентов экономических специальностей вузов, аспирантов, может быть полезно широкому кругу специалистов. Навчальний посібник містить курс лекцій про системи управління підприємствами і організаціями, зокрема, ERP-систему BAAN IV, її інтерфейс, архітектуру, принцип роботи, функціональні можливості. У розширеному обсязі дано огляд по підсистемах «Виробництво» і «Збут, постачання, склади». Навчальний посібник призначається для іноземних студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантів, може бути корисним широкому колу фахівців. The workbook contains series of lectures about the enterprises and organizations management systems, in particular, BAAN IV ERP-system, its interface, architecture, principle of operation, functional capabilities. In the expanded volume an overview of the sub-systems "Production" and "Distribution, Supply, Warehouses" is given. A manual is intended for foreign students of economic specialties of higher educational institutions, graduate students, it may be useful to a wide range of specialists.