Навчально-методичні матеріали кафедри ЕМ та КД
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1119
Browse
11 results
Search Results
Item Менеджмент у сфері ІТ. Посібник. Ч. 2(Ексклюзив-Систем, 2025) Фомічов, К. С.; Кропівна, А. В.; В'юник, О. В.; Кіріченко, О. В.; Доренська, А. О.; Пітел, Н. С.; Андрощук, І. О.; Замуренко, Д. В.Навчальний посібник «Менеджмент у сфері ІТ» (частина 2) для здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні розкриває теоретичні засади організації бізнесу в ІТ сфері, захисту авторських прав та інтелектуальної власності, розробки проєктів у продуктовому і сервісному ІТ, обґрунтування доцільності ІТ-проєкту, використання інструментарію планування та реалізації проєктів в ІТ сфері, практик бренд-менеджменту, маркетингу та управління репутацією, етики ведення бізнесу, реалізації комунікативного менеджменту та управління стейкхолдерами.Item Програма переддипломної практики. Менеджмент бізнес-організацій(ЦНТУ, 2024) Андрощук, І. О.; Немченко, Т. А.; Доренська, А. О.Item Програма переддипломної практики. Менеджмент ІТ у глобальному бізнес-середовищі(ЦНТУ, 2024) Горпинченко, О. В.; Доренська, А. О.Item Програма переддипломної практики. Управління фінансово-економічною безпекою(ЦНТУ, 2024) Фомічов, К. С.; В'юник, О. В.; Доренська, А. О.Item Бренд-менеджмент в ІТ-сфері(ЦНТУ, 2024) Доренська, А. О.Методичне видання містить практичні рекомендації щодо вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент в ІТ-сфері». В ній подано систематизовану інформацію щодо ефективного створення, управління та розвитку брендів в ІТ-індустрії: розуміння специфіки ІТ-брендів, створення унікальної ідентичності бренду, стратегічного управління брендом, які сприяють підвищенню цінності бренду та його стійкості на ринку, використання цифрових технологій для бренд-менеджменту, аналіз та оцінка ефективності бренду.Item Кваліфікаційна робота. Менеджмент бізнес-організацій(ЦНТУ, 2024) Андрощук, І. О.; Немченко, Т. А.; Доренська, А. О.Методичні рекомендації визначають загальні вимоги до тематики, структури, обсягу й оформлення кваліфікаційних робіт відповідно до стандартів вищої освіти України.Item Кваліфікаційна робота. Менеджмент ІТ у глобальному бізнессередовищі(ЦНТУ, 2024) Горпинченко, О. В.; Доренська, А. О.Методичні рекомендації визначають загальні вимоги до тематики, структури, обсягу й оформлення кваліфікаційних робіт відповідно до стандартів вищої освіти України.Item Кваліфікаційна робота. Управління фінансово-економічною безпекою(ЦНТУ, 2024) Фомічов, К. С.; В'юник, О. В.; Доренська, А. О.Методичні рекомендації визначають загальні вимоги до тематики, структури, обсягу й оформлення кваліфікаційних робіт відповідно до стандартів вищої освіти України.Item Маркетингове та економічне обґрунтування ІТ-проєкту(ЦНТУ, 2024) Доренська, А. О.Методичне видання містить практичні рекомендації й приклади визначення цільової аудиторії кінцевого готового ІТ-продукту, оцінки його привабливості шляхом застосування методів експертних оцінок, розрахунок економічної ефективності, визначення каналів збуту та шляхів реалізації, визначення алгоритму просування та визначення ключових факторів успіху конкретного проєкту, розробленого в рамках кваліфікаційної роботи магістра. Ці рекомендації мають за мету допомогти здобувачам ступеня магістра виробити універсальні навички самостійного маркетингового та економічного обґрунтування ІТ-проєкту.Item Управління інноваціями(ЦНТУ, 2024) Пітел, Н. С.; Тушевська, Т. В.; Доренська, А. О.Методичні рекомендації розроблені відповідно до моделі університетської освіти, яка поєднує теоретичне навчання з практичними навичками для підготовки висококваліфікованих фахівців, а також сприяють набуттю здобувачами компетентностей, передбачених Стандартом вищої освіти України для першого рівня вищої освіти за освітньо-професійними програмами «Економіка», «Менеджмент» та «Підприємництво та торгівля», «Публічне управління та адміністрування». Основний акцент робиться на інтеграції теорії та практики, щоб забезпечити студентам повний спектр знань і навичок, необхідних для вирішення реальних управлінських завдань та проблем. Такий підхід дозволяє здобувачам використовувати свої знання ефективно в різних сферах діяльності та досягати успіху у своїй професійній діяльності.