Навчально-методичні матеріали кафедри ЕМ та КД

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1119

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 29
  • Item
    Менеджмент у сфері ІТ. Посібник. Ч. 2
    (Ексклюзив-Систем, 2025) Фомічов, К. С.; Кропівна, А. В.; В’юник, О. В.; Кіріченко, О. В.; Доренська, А. О.; Пітел, Н. С.; Андрощук, І. О.; Замуренко, Д. В.
    Навчальний посібник «Менеджмент у сфері ІТ» (частина 2) для здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні розкриває теоретичні засади організації бізнесу в ІТ сфері, захисту авторських прав та інтелектуальної власності, розробки проєктів у продуктовому і сервісному ІТ, обґрунтування доцільності ІТ-проєкту, використання інструментарію планування та реалізації проєктів в ІТ сфері, практик бренд-менеджменту, маркетингу та управління репутацією, етики ведення бізнесу, реалізації комунікативного менеджменту та управління стейкхолдерами.
  • Item
    Програма переддипломної практики. Менеджмент бізнес-організацій
    (ЦНТУ, 2024) Андрощук, І. О.; Немченко, Т. А.; Доренська, А. О.
  • Item
    Програма виробничої практики. Економіка
    (ЦНТУ, 2023) Пітел, Н. С.; Тушевська, Т. В.; Доренська, А. О.
    Метою практики є оволодіння здобувачами вищої освіти сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності. Під час виробничої практики поглиблюються та закріплюються теоретичні знання з усіх освоєних дисциплін навчального плану.
  • Item
    Програма переддипломної практики. Управління фінансово-економічною безпекою
    (ЦНТУ, 2024) Фомічов, К. С.; В'юник, О. В.; Доренська, А. О.
  • Item
    Бренд-менеджмент в ІТ-сфері
    (ЦНТУ, 2024) Доренська, А. О.
    Методичне видання містить практичні рекомендації щодо вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент в ІТ-сфері». В ній подано систематизовану інформацію щодо ефективного створення, управління та розвитку брендів в ІТ-індустрії: розуміння специфіки ІТ-брендів, створення унікальної ідентичності бренду, стратегічного управління брендом, які сприяють підвищенню цінності бренду та його стійкості на ринку, використання цифрових технологій для бренд-менеджменту, аналіз та оцінка ефективності бренду.
  • Item
    Кваліфікаційна робота. Менеджмент бізнес-організацій
    (ЦНТУ, 2024) Андрощук, І. О.; Немченко, Т. А.; Доренська, А. О.
    Методичні рекомендації визначають загальні вимоги до тематики, структури, обсягу й оформлення кваліфікаційних робіт відповідно до стандартів вищої освіти України.
  • Item
    Кваліфікаційна робота. Менеджмент ІТ у глобальному бізнессередовищі
    (ЦНТУ, 2024) Горпинченко, О. В.; Доренська, А. О.
    Методичні рекомендації визначають загальні вимоги до тематики, структури, обсягу й оформлення кваліфікаційних робіт відповідно до стандартів вищої освіти України.
  • Item
    Кваліфікаційна робота. Управління фінансово-економічною безпекою
    (ЦНТУ, 2024) Фомічов, К. С.; В'юник, О. В.; Доренська, А. О.
    Методичні рекомендації визначають загальні вимоги до тематики, структури, обсягу й оформлення кваліфікаційних робіт відповідно до стандартів вищої освіти України.
  • Item
    Маркетингове та економічне обґрунтування ІТ-проєкту
    (ЦНТУ, 2024) Доренська, А. О.
    Методичне видання містить практичні рекомендації й приклади визначення цільової аудиторії кінцевого готового ІТ-продукту, оцінки його привабливості шляхом застосування методів експертних оцінок, розрахунок економічної ефективності, визначення каналів збуту та шляхів реалізації, визначення алгоритму просування та визначення ключових факторів успіху конкретного проєкту, розробленого в рамках кваліфікаційної роботи магістра. Ці рекомендації мають за мету допомогти здобувачам ступеня магістра виробити універсальні навички самостійного маркетингового та економічного обґрунтування ІТ-проєкту.