Навчально-методичні матеріали кафедри ЕМ та КД

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1119

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Кваліфікаційна робота. Публічне управління та адміністрування
    (ЦНТУ, 2024) Рябоволик, Т. Ф.; Коваленко, С. В.
    Методичні рекомендації визначають загальні вимоги до тематики, структури, обсягу й оформлення кваліфікаційних робіт відповідно до стандартів вищої освіти України.
  • Item
    Менеджмент у сфері ІТ. Посібник
    (ЦНТУ, 2024) Горпинченко, О. В.; Заярнюк, О. В.; Сочинська-Сибірцева, І. М.; Немченко, Т. А.; Рябоволик, Т. Ф.; Андрощук, І. О.; Замуренко, Д. В.
    Навчальний посібник «Менеджмент у сфері ІТ» (частина 1) для здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні розкриває теоретичні засади використання новітніх знань в сфері ІТ, сучасні підходи до організації та ведення проєктів ІТ-бізнесу у глобальному просторі, висвітлює специфіку HR - менеджменту та рекрутингу під час реалізації проєктів в сфері ІТ, особливості організації діяльності команд під час реалізації проєктів, дає змогу сформувати уяву про роль PR-технологій у просуванні ІТ-проєктів в умовах глобальної конкуренції.
  • Item
    Менеджмент. Маркетинг. Підприємництво.
    (ЦНТУ, 2024) Рябоволик, Т. Ф.; Андрощук, І. О.; Доренська, А. О.; Горпинченко, О. В.; Грінка, Т. І.; Заярнюк, О. В.
    У навчальному посібнику розкрито питання та ключові теми, що затверджено Міністерством освіти і науки наказом 157 від 11 лютого 2022 року в програмі та деталізованій структурі предметного тесту з управління та адміністрування єдиного фахового вступного випробування: теоретичні основи менеджменту; функція планування в менеджменті; функція організування в менеджменті; мотивування як функція менеджменту; контролювання як функція менеджменту; інформація і комунікації в менеджменті; управлінські рішення; основні засади керівництва в менеджменті; основи маркетингу; аналіз маркетингового середовища; маркетингова товарна політика; маркетингова цінова політика; маркетингова політика розподілу; маркетингова політика комунікацій; теоретичні засади підприємництва, види підприємництва, підприємство як форма організації підприємницької діяльності, види підприємств; організація підприємницької діяльності; планування підприємницької діяльності, ресурсного забезпечення підприємницької діяльності; ефективності підприємницької діяльності, соціальній відповідальність бізнесу та ділова етика.