Економічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762
Browse
12 results
Search Results
Item Менеджмент знань в організації(ЦНТУ, 2024) Горпинченко, О. В.Методичні рекомендації визначають мету, завдання, тематику, організаційні аспекти вивчення дисципліни «Менеджмент знань в організації» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 “Менеджмент” ОПП «Менеджмент ІТ у глобальному бізнес-середовищі».Item Менеджмент ІТ-продуктів та послуг. Курсова робота(ЦНТУ, 2024) Горпинченко, О. В.Методичні рекомендації визначають загальні вимоги до тематики, структури, обсягу, оформлення й захисту курсових робіт з дисципліни «Менеджмент ІТ-продуктів та послуг» спеціальності 073 «Менеджмент» ОПП «Менеджмент ІТ у глобальному бізнес-середовищі» очної та заочної форм навчання відповідно до стандартів вищої освіти України.Item Програма переддипломної практики. Менеджмент ІТ у глобальному бізнес-середовищі(ЦНТУ, 2024) Горпинченко, О. В.; Доренська, А. О.Item Кваліфікаційна робота. Менеджмент ІТ у глобальному бізнессередовищі(ЦНТУ, 2024) Горпинченко, О. В.; Доренська, А. О.Методичні рекомендації визначають загальні вимоги до тематики, структури, обсягу й оформлення кваліфікаційних робіт відповідно до стандартів вищої освіти України.Item Менеджмент у сфері ІТ. Посібник(ЦНТУ, 2024) Горпинченко, О. В.; Заярнюк, О. В.; Сочинська-Сибірцева, І. М.; Немченко, Т. А.; Рябоволик, Т. Ф.; Андрощук, І. О.; Замуренко, Д. В.Навчальний посібник «Менеджмент у сфері ІТ» (частина 1) для здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні розкриває теоретичні засади використання новітніх знань в сфері ІТ, сучасні підходи до організації та ведення проєктів ІТ-бізнесу у глобальному просторі, висвітлює специфіку HR - менеджменту та рекрутингу під час реалізації проєктів в сфері ІТ, особливості організації діяльності команд під час реалізації проєктів, дає змогу сформувати уяву про роль PR-технологій у просуванні ІТ-проєктів в умовах глобальної конкуренції.Item Теоретичні засади антикризового управління підприємством(ЦНТУ, 2023) Адамчук, К. М.; Горпинченко, О. В.Item Роль малого бізнесу у розвитку громад(ЦНТУ, 2023) Андрощук, Д. А.; Горпинченко, О. В.Item Удосконалення управління кредитною діяльністю банківських установ(ЦНТУ, 2023) Бабак, О. О.; Горпинченко, О. В.Item Підвищення прибутковості сучасних підприємств: виклики та резерви(ЦНТУ, 2023) Барабаш, М. В.; Горпинченко, О. В.Item Маркетинговий менеджмент(ЦНТУ, 2023) Горпинченко, О. В.Навчальна дисципліна «Маркетинговий менеджмент» спрямована на розвиток у здобувачів вищої освіти теоретичних знань і практичних навичок зі формування компетентностей щодо маркетингового управління розвитком підприємства чи установи в умовах цифровізації економіки. Завданнями дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є: ознайомити здобувачів вищої освіти з концептуальними принципами та моделями, процесами та процедурами маркетингового менеджменту, а також підходами до їх трансформації в залежності від поставленої мети і завдань управління маркетингом, комплексу зовнішніх та внутрішніх змін, що чинять вплив на підприємство; навчити здобувачів вищої освіти методам дослідження та обґрунтування вибору стратегії та тактики маркетингового менеджменту, що впроваджують адаптацію управління маркетингом до новітніх викликів глобалізації, цифровізації економічного середовища.