Економічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Економічний аналіз як основа прийняття ефективних рішень в управлінні суб’єктами господарювання сфери агробізнесу
    (ОНЕУ, 2024) Лисенко, А. М.; Акімов, С. С.; Чадай, Ю. В.
    Автори виокремили стадії процесу розробки рішень, розкрили їх зміст, дослідили особливості взаємодії керуючої та керованої підсистем в системі управління суб'єктами господарювання. Акцентується увага на тому, що суб'єкти господарювання сфери агробізнесу різняться за обсягами діяльності та організаційно-правовими формами, що здійснює значний вплив на організацію та проведення ними аналізу. Автори стверджують, що для адекватної економічної оцінки ситуацій та прийняття ефективних рішень у сфері агробізнесу важливими моментами є: розуміння особливостей розвитку сільського господарства, основ ведення обліку, складання звітності, оподаткування; поєднання знань, логіки та раціонального мислення; узгодженість організаційних цілей та стратегій; орієнтація на процес; встановлення пріоритетів; відповідальність у розробці та реалізації рішень.
  • Item
    Маркетинговий аналіз як основа прийняття рішень в управлінні виробничо-збутовою діяльністю суб’єкта господарювання
    (Кошовий Б.-П. О., 2023) Лисенко, А. М.
    Автором досліджене поняття маркетингового аналізу, систематизовано його базові компоненти, розглянуто основні детерміновані факторні моделі, а також методи, які застосовуються у маркетинговому аналізі, здійснена класифікація резервів підвищення ефективності виробничо-збутової діяльності. Наголошено на ролі маркетингового аналізу при розробці й ухваленні рішень, спрямованих на раціональне управління виробничо-збутовою діяльністю суб’єкта господарювання. Встановлено, що система управління виробничо-збутовою діяльністю суб’єкта господарювання поєднує сукупність підсистем (функціональна підсистема та підсистема забезпечення), функцій (планування, регулювання, організація, облік, контроль, координація, аналіз, мотивація), принципів (системність, комплексність, гнучкість, оптимальність) та елементів (технічні, технологічні, організаційні, економічні, соціальні), які у процесі взаємодії забезпечують результативність її функціонування. У цьому контексті маркетинговий аналіз розглянуто як інструмент всебічного оцінювання виробничо-збутової діяльності суб’єкта господарювання й мінімізації впливу негативних чинників, а отже як основу для прийняття виважених та економічно обґрунтованих управлінських рішень.