Економічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Економіка підприємства та інноваційна діяльність. 2 курс
    (ЦНТУ, 2024) Решитько, Т. В.; Романюк, Л. М.
    Сьогодні виникає об’єктивна необхідність більш глибшого змістовного вивчення сутності економічних процесів, притаманних ринковим відносинам. Інноваційний розвиток є одним із перспективних шляхів економічного зростання підприємств. Сучасні економічні умови вимагають ефективної організації досліджень та розробок, нововведень, зниження інноваційних ризиків, стратегічного управління інноваціями підприємства. Мета вивчення навчальної дисципліни «Економіка підприємства та інноваційна діяльність» – оволодіння економічними категоріями та дослідження проявів об’єктивних економічних законів на рівні основної ланки суспільного виробництва – підприємстві, формування навиків економічного мислення у виробничій діяльності; вивчення практики інноваційної сфери діяльності підприємств; визначення найбільш ефективних напрямів оновлення техніко-технологічної бази підприємства.
  • Item
    Стратегія управління персоналом та забезпечення відповідності конкурентній стратегії підприємства
    (ПДАБА, 2010) Романюк, Л. М.
    У статті визначено задачі, принципи, особливості формування персонал-стратегії, узагальнено тенденції та методологічні підходи до забезпечення відповідності стратегії управління персоналом конкурентній стратегії підприємства. This article states the goals, principles, peculiarities of personnel strategies, generalizes the tendencies and methodological approaches to ensuring the correspondence between personnel management strategies and competitive strategies of enterprise.
  • Item
    Компетенція персоналу – фактор реалізації конкурентної стратегії діяльності підприємства
    (2004) Романюк, Л. М.
    В залежності від конкурентної стратегії підприємства, змінюються вимоги до кваліфікації керівників та спеціалістів. Для прогнозування своїх потреб у персоналі, для формування та руху кадрового резерву, підприємства повинні проводити аналіз взаємозв’язку між вимогами до кваліфікації певних посад та кваліфікацією спеціалістів, що їх займають та здійснювати їх моніторинг.
  • Item
    Взаємозв’язок конкурентної стратегії і організаційної культури
    (ДНУ, 2005) Романюк, Л. М.
    Тісний зв’язок між конкурентною стратегією підприємства і організаційною культурою є дійовим засобом управління персоналом. Для забезпечення підприємствам тривалих конкурентних переваг необхідно забезпечувати зв’язок між конкурентними стратегіями та певними організаційними культурами.