Економічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762
Browse
Search Results
Item Менеджмент. Маркетинг. Підприємництво.(ЦНТУ, 2024) Рябоволик, Т. Ф.; Андрощук, І. О.; Доренська, А. О.; Горпинченко, О. В.; Грінка, Т. І.; Заярнюк, О. В.У навчальному посібнику розкрито питання та ключові теми, що затверджено Міністерством освіти і науки наказом 157 від 11 лютого 2022 року в програмі та деталізованій структурі предметного тесту з управління та адміністрування єдиного фахового вступного випробування: теоретичні основи менеджменту; функція планування в менеджменті; функція організування в менеджменті; мотивування як функція менеджменту; контролювання як функція менеджменту; інформація і комунікації в менеджменті; управлінські рішення; основні засади керівництва в менеджменті; основи маркетингу; аналіз маркетингового середовища; маркетингова товарна політика; маркетингова цінова політика; маркетингова політика розподілу; маркетингова політика комунікацій; теоретичні засади підприємництва, види підприємництва, підприємство як форма організації підприємницької діяльності, види підприємств; організація підприємницької діяльності; планування підприємницької діяльності, ресурсного забезпечення підприємницької діяльності; ефективності підприємницької діяльності, соціальній відповідальність бізнесу та ділова етика.