Економічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Державне регулювання корпоративних відносин
    (ЦНТУ, 2024) Грінка, Т. І.
    Навчально-методичні матеріали з державного регулювання корпоративних відносин мають на меті систематизацію та узагальнення знань здобувачів з цієї проблематики, а також надання їм інструментів для розуміння та аналізу сучасних викликів у сфері корпоративного управління.
  • Item
    Основи підприємництва
    (ЦНТУ, 2024) Грінка, Т. І.
    Методичні вказівки до вивчення освітньої компоненти «Основи підприємництва» надають студентам конкретний навчальний матеріал, який спрямований на систематизацію знань, розвиток навичок та вмінь, додаткову підтримку та направлення у вивченні матеріалу, орієнтацію на індивідуальні потреби ( адаптовані потреби різних груп здобувачів, їхніх рівнів знань та особистих інтересів).
  • Item
    Менеджмент. Маркетинг. Підприємництво.
    (ЦНТУ, 2024) Рябоволик, Т. Ф.; Андрощук, І. О.; Доренська, А. О.; Горпинченко, О. В.; Грінка, Т. І.; Заярнюк, О. В.
    У навчальному посібнику розкрито питання та ключові теми, що затверджено Міністерством освіти і науки наказом 157 від 11 лютого 2022 року в програмі та деталізованій структурі предметного тесту з управління та адміністрування єдиного фахового вступного випробування: теоретичні основи менеджменту; функція планування в менеджменті; функція організування в менеджменті; мотивування як функція менеджменту; контролювання як функція менеджменту; інформація і комунікації в менеджменті; управлінські рішення; основні засади керівництва в менеджменті; основи маркетингу; аналіз маркетингового середовища; маркетингова товарна політика; маркетингова цінова політика; маркетингова політика розподілу; маркетингова політика комунікацій; теоретичні засади підприємництва, види підприємництва, підприємство як форма організації підприємницької діяльності, види підприємств; організація підприємницької діяльності; планування підприємницької діяльності, ресурсного забезпечення підприємницької діяльності; ефективності підприємницької діяльності, соціальній відповідальність бізнесу та ділова етика.