Економічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762
Browse
7 results
Search Results
Item Практичне застосування теорії цінової еластичності в маркетингу(Тусовка, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті наведено прикладні можливості застосування теорії цінової еластичності попиту для максимізації виторгу та прибутку підприємства. The article presents applied possibilities of applying the theory of price elasticity of demand to maximize the revenue and profit of the enterprise.Item Загальні прийоми продажів (частина 4)(Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commoditiesItem Загальні прийоми продажів (частина 3)(Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commoditiesItem Загальні прийоми продажів (частина 2)(Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commoditiesItem Загальні прийоми продажів (частина 1)(Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commoditiesItem Економічна політика підприємства(Кіровоград : „Поліграф-сервіс”, 2011) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.; Ричкова, Д. С.; Rychkova, D.У статті розкрита сутність організаційної структури підприємства з позицій системного та технологічного підходів. Висвітлено питання забезпечення виробництва ресурсами, створення системи інформаційного забезпечення, економічної безпеки підприємства, інвестиційної та інноваційної політики, роботи з персоналом, фінансової та маркетингової політики. Розроблено заходи з антикризового управління. The article reveals the essence of the organizational structure of the enterprise from the standpoint of system and technological approaches. The questions of provision of production by resources, creation of the information support system, economic safety of the enterprise, investment and innovation policy, personnel work, financial and marketing policy are covered. Developed anti-crisis management measures.Item Технології продажу товарів(Антураж А, 2003) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У монографії досліджуються проблеми продажу товарів в умовах становлення ринкової економіки України, зокрема, як процес підприємницької діяльності. In monograph the problems of sale of commodities are investigated in the conditions of becoming of market economy of Ukraine, in particular, as a process of entrepreneurial activity.