Економічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Сутність та типологія підприємницьких стратегій
    (2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    Стаття розкриває зміст чотирьох базових підприємницьких стратегій: „бути найспритнішим серед найкращих”, „влучати в слабке місце”, „екологічної ніші”, змінювати економічні характеристики продукту, ринку або галузі. The article reveals the content of the four basic business strategies: "to be the most sophisticated among the best", "to hit the weak", "ecological niche", to change the economic characteristics of the product, market or industry.
  • Item
    Підприємництво як економічний та психологічний феномен
    (2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    Стаття розкриває специфіку такого суспільного явища як підприємництва, його економічну та суспільну роль. The article reveals the specifics of such a social phenomenon as entrepreneurship, its economic and social role.
  • Item
    Економічний механізм процесу інновацій
    (Кропивницький : сайт www.surma-ua.info, 2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    У статті досліджено господарський механізм процесу інновацій, де поряд із ринковим самостимулюванням розвитку інновацій, значну роль відіграє держава, яка спрямовує свої зусилля на координацію та спрощення процесу розробки і впровадження інновацій. The article investigates the economic mechanism of the process of innovation, where, along with the market self-stimulation of the development of innovation, a significant role is played by the state, which directs its efforts to coordinate and simplify the process of development and implementation of innovations.