Економічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762
Browse
3 results
Search Results
Item Організаційно-економічні основи підтримки та розвитку підприємницької діяльності(Ексклюзив-Систем, 2021) Богашко, О. Л.Досліджені організаційно-економічні основи підтримки та розвитку підприємницької діяльності.Item Державні фінанси Російської імперії першої половини ХІХ ст.: стан та основні тенденції(Ізмаїльський ДГУ, 2011) Орлик, В. М.; Orlyk, V.Стаття присвячена проблемам історії державного фінансування Російської імперії в першій половині 19 століття Особливу увагу приділено питанням співвідношення державних доходів та витрат, розглядаються їх регіональні особливості.Статья посвящена историческим проблемам, касающимся финансов Российской империи в первой половине 19 века. Особое внимание уделено вопросам соотношения государственных доходов и расходов, их региональным особенностям. Article is devoted history problems state the finance of the Russian empire in first half 19 century Special attention given to questions of a parity of public revenues and expenses, their regional features are considered.Item Проблемні питання підготовки фахівців з економіки(ПП Щербатих, 2014-04) Котенко, Т. М.Сучасні інноваційні підходи у сфері підготовки фахівців, зокрема з економіки, постійно знаходяться в полі зору фахівців в цій галузі знань. Системність пошуку ефективних кроків в підготовки фахівців носить методичний характер і спрямований на досягнення більш якісного рівня освіти фахівцями з економіки. Ми знаємо, що повноцінна самовіддача в навчальному процесі науково-педагогічного персоналу може спостерігатися лише при фінансовій мотивації. Тому роботу вищих навчальних закладів необхідно побудувати поєднанням державного фінансування та можливість заробити додаткові фінансові ресурси. На наш погляд, доречним буде посилити контроль за навчальними планами за якими здійснюється навчання студентів. Неузгодженість планів докорінно скривджує розуміння Болонського процесу щодо мобільності навчання. Поруч з цим постає також питання вивчення дисциплін за вибором самого студента, а не інтересів навантаження викладача. Всі проблемні питання, що висвітленні повинні знайти практичне значення при реалізації державної програми розвитку економіки освіти в регіонах.