Економічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Удосконалення методики вибору конкурентної стратегії для створення конкурентної переваги міжнародної компанії
    (Поліграф-Сервіс, 2024) Ачкасова, С. А.; Селівоненко, О. І.
    Міжнародні компанії ведуть бізнес на глобальному рівні, конкуруючи в різних країнах і регіонах. Сучасний міжнародний бізнес перетинає національні кордони, і міжнародні компанії стають учасниками на ринках різних країн. Отже, управління конкурентоспроможністю є важливим фактором в умовах міжнародної конкуренції. Наявність будь якого ринку (вітчизняного чи міжнародного) свідчить про наявність конкуренції серед учасників цього ринку. Вибір конкретного стратегічного напрямку повинен враховувати особливості галузі, конкурентні умови та стратегічні цілі міжнародної компанії. Отже, для міжнародних компаній є важливим забезпечення конкурентоспроможності на вітчизняних та міжнародних ринках.
  • Item
    Стратегія управління персоналом та забезпечення відповідності конкурентній стратегії підприємства
    (ПДАБА, 2010) Романюк, Л. М.
    У статті визначено задачі, принципи, особливості формування персонал-стратегії, узагальнено тенденції та методологічні підходи до забезпечення відповідності стратегії управління персоналом конкурентній стратегії підприємства. This article states the goals, principles, peculiarities of personnel strategies, generalizes the tendencies and methodological approaches to ensuring the correspondence between personnel management strategies and competitive strategies of enterprise.
  • Item
    Взаємозв’язок конкурентної стратегії і організаційної культури
    (ДНУ, 2005) Романюк, Л. М.
    Тісний зв’язок між конкурентною стратегією підприємства і організаційною культурою є дійовим засобом управління персоналом. Для забезпечення підприємствам тривалих конкурентних переваг необхідно забезпечувати зв’язок між конкурентними стратегіями та певними організаційними культурами.