Економічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Застосування інтерактивних елементів дистанційного навчання в самостійній роботі студентів
    (Мошак М. І., 2016) Ніколаєв, І. В.; Чаговець, Л. О.; Николаев, И. В.; Чаговец, Л. А.; Nikolaiev, I.; Chagovets, L.
    В роботі проаналізовано досвід застосування інтерактивних елементів дистанційного навчання в самостійній роботі студентів. Запропоновано блоки інтерактивних завдань, якісні відео-лекції до системи дистанційного навчання для забезпечення необхідного рівню знань. Запропоновані інтерактивні елементи дозволяють вирішити проблему відсутності високого рівня самоорганізації, нездатності деяких студентів до виключно самостійного вивчення навчального матеріалу. В работе проанализирован опыт применения интерактивных элементов дистанционного обучения в самостоятельной работе студентов. Предложены блоки интерактивных задач, качественные видео-лекции в системе дистанционного обучения для обеспечения необходимого уровня знаний. Предложенные интерактивные элементы позволяют решить проблему отсутствия высокого уровня самоорганизации, неспособности некоторых студентов к исключительно самостоятельному изучению учебного материала. The paper considers the experience of implementation of the interactive elements in the on-line learning and student’s distance learning. The interactive units, tasks, video lectures for distance learning system were developed to provide the required level of knowledge. The proposed units of learning system allow to solve the problem of the lack of self-support students for independent study educational material.
  • Item
    Впровадження технологій дистанційної освіти у навчальний процес КНТУ
    (Ексклюзив-Систем, 2016) Ніколаєв, І. В.; Николаев, И. В.; Nikolaiev, I.
    У публікації проведено аналіз досвіду впровадження та застосування дистанційної форми навчання, побудованої на Інтернет-адаптованих технологіях у освітній процес Кіровоградського національного технічного університету. Відмічено недоліки впровадженої дистанційної форми навчання в цілому та системи Moodle зокрема. В публикации проведен анализ опыта внедрения и использования дистанционной формы обучения, построенной на Интернет-адаптированных технологиях в образовательный процесс Кировоградского национального технического университета. Отмечены недостатки внедренной дистанционной формы обучения в целом и системы Moodle в частности. The article analyzes the experience of the implementation and use of distance learning, built on Internet-adapted technologies in the educational process of Kirovograd National Technical University. Marked disadvantages introduced distance learning in general and the Moodle system in particular.
  • Item
    Підготовка сучасного економіста за дистанційною формою навчання: переваги та недоліки
    (ВД «ІНЖЕК», 2011) Гамалій, В. Ф.; Ніколаєв, І. В.; Дмитришин, Б. В.; Гамалий, В. Ф.; Николаев, И. В.; Gamaliy, V.; Nikolaiev, I.; Dmytryshyn, B.
    Стаття містить інформацію про дистанційну форму навчання: її переваги, недоліки, можливості для практичного використання у вищих навчальних заставах України при підготовці фахівців з економічних спеціальностей. Статья содержит информацию о дистанционной форме обучения: ее преимущества, недостатки, возможности для практического использования в высших учебных заведениях Украины при подготовке специалистов по экономическим специальностям. This article contains information about the distance form of education: its strengths, weaknesses, opportunities for practical use in higher educational institutions of Ukraine to the training of specialists in economic fields.
  • Item
    Система електронного управління кафедрою
    (Житомирський державний технологічний університет, 2015) Ніколаєв, І. В.; Дмитришин, Б. В.; Николаев, И. В.; Nikolaiev, I.; Dmitrishin, B.
    Перехід до інформаційного суспільства у сфері освіти та науки, потребує впровадження сучасних інтелектуальних інформаційних технологій: освітніх порталів, систем електронної кафедри, адаптивних систем дистанційного навчання. Тому в статті розглянуто основні функціональні задачі та окреслено головні принципи побудови системи електронного управління кафедрою, а також однієї з її важливих складових – електронної бібліотеки, для подальшої розробки пропозицій, щодо удосконалення системи управління кафедрою вишу. Електронна бібліотека, що функціонує на базі порталу кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики Кіровоградського національного технічного університету створює умови для забезпечення студентів якісними інформаційними продуктами, сприяє підвищенню якості освіти, поширенню і доступності освітніх ресурсів, що, у кінцевому рахунку, повинно сприяти запровадженню системи дистанційного навчання. Електронні бібліотеки мають забезпечити перехід до корпоративних технологій обробки документальних потоків і сприяти формуванню в Україні єдиного науково-інформаційного простору. Переход к информационному обществу в сфере образования и науки, требует внедрения современных интеллектуальных информационных технологий: образовательных порталов, систем электронной кафедры, адаптивных систем дистанционного обучения. Поэтому в статье рассмотрены основные функциональные задачи и обозначены главные принципы построения системы электронного управления кафедрой, а также одной из ее важных составляющих – электронной библиотеки, для дальнейшей разработки предложений, по совершенствованию системы управления кафедрой вуза. Электронная библиотека, которая функционирует на базе портала кафедры экономической теории, маркетинга и экономической кибернетики Кировоградского национального технического университета создает условия для обеспечения студентов качественными информационными продуктами, способствует повышению качества образования, распространению и доступности образовательных ресурсов, что, в конечном счете, должно способствовать внедрению системы дистанционного обучения. Электронные библиотеки должны обеспечить переход к корпоративным технологиям обработки документальных потоков и способствовать формированию в Украине единого научно-информационного пространства. The transition to an information society in education and science, requires modern intelligent information technologies: educational portals, electronic chair, adaptive systems of distance learning. Therefore, this article describes the main functional tasks and identifies the main principles of construction the system of electronic control of the chair, and also one of its important components – electronic library, for further development proposals to improve the system management of the chair the university. Electronic library, which operates on the basis of the portal chair of Economic Theory, Marketing and Economic Cybernetics Kirovograd National Technical University creates conditions for students with quality information products, contributes to the quality of education, dissemination and accessibility of educational resources, which ultimately should help to implement the system distance learning. Electronic libraries must make the transition to corporate processing technologies documentary flows and foster in Ukraine single scientific information space.