Економічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762
Browse
5 results
Search Results
Item Особливості управління конкурентоспроможністю продукції в умовах військового стану та ризиків(ЦНТУ, 2024) Жовтоніжко, П. М.Item Конкурентоспроможність нової продукції промислово-виробничого призначення: теоретичні аспекти, методика прогнозування та забезпечення(Мавік, 2007) Журило, І. В.Монографію присвячено вирішенню проблеми налагодження ефективних комунікаційних зв’язків між підрозділами маркетингу та НДЕКР на підприємстві для забезпечення конкурентоспроможності нових виробів. Правильне формулювання проектної задачі, тобто інтерпретація потреби мовою проектувальника, повинна стати основою маркетолого-конструкторської інтеграції. У якості критерію її вирішення запропоновано використання рівня конкурентоспроможності майбутнього нововведення. Розроблено моделі критерію конкурентоспроможності машини та комплектуючого виробу на основі співвідношення якість/ціна споживання. Для реалізації композиційного та декомпозиційного підходів до формування такої моделі, запропоновано використання карти технічного рівня, якості та конкурентоспроможності нового виробу. Сформовано організаційні засади маркетолого-конструкторської інтеграції через процес постановки проектної задачі. Розрахована на науковців, економістів-практиків, аспірантів і студентів.Item Номенклатура показників конкурентоспроможності продукції підприємств сільскогосподарського машинобудування(2008) Павлова, О. В.Залежно від цілей оцінювання конкурентоспроможності продукції сільськогосподарського машинобудування для кожного виду продукції може бути використана персоніфікація систем показників, які найбільш повно характеризують її конкурентоспроможність. Обґрунтування вибору індивідуальної системи показників конкурентоспроможності по кожній групі здійснюється з урахуванням призначення та галузі застосування конкретної продукції.Item Підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування(ДНУ, 2008) Павлова, О. В.У статті автором проведено групування та систематизація існуючих поглядів на поняття «конкурентоспроможність продукції» і запропоновано своє визначення конкурентоспроможності продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування для визначеного сегменту ринку.Item Конкурентоспроможність продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування(Класичний приватний університет, 2009) Павлова, О. В.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Класичний приватний університет, Запоріжжя, 2008. Дисертацію присвячено розробці науково-методичного підходу до оцінки та регулювання конкурентоспроможності продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування України. Визначено економічний зміст поняття «конкурентоспроможність продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування». Обґрунтовано систему показників конкурентоспроможності сільгосптехніки. Розглянуто існуючі методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності продукції, визначено переваги і недоліки кожного з них та запропоновано авторський методичний підхід. Проведено аналіз стану і тенденцій розвитку ринку продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування України. Проведено кількісну оцінку конкурентоспроможності сільськогосподарської техніки на прикладі підприємств, що випускають посівну техніку. Розроблено систему регулювання рівня конкурентоспроможності продукції при розробці планів стратегічного розвитку підприємств. Розроблено спеціальне програмне забезпечення проведення розрахунку конкурентоспроможності продукції підприємств сільськогосподарського машинобудування та управління її рівнем.