Економічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Economic strategizing and integration management of hotel and restaurant business enterprises in the hospitality industry system
    (Ін-т економіки промисловості НАН України, 2024) Hutsaliuk, O.; Bondar, Iu.; Zhurylo, I.; Dub, V.; Гуцалюк, О.; Бондар, Ю.; Журило, І. В.; Дуб, В. В.
    У сучасних умовах розвитку ринкової економіки суб’єкти господарювання виявили нові характеристики та стали більш гнучкими, орієнтованими на споживачів товарів і послуг, спираючись на обґрунтовані стратегії розвитку. Стратегічне управління є основою бізнесу в 21 столітті. У даній роботі досліджено проблему стратегічного планування та прогнозування корпоративної діяльності на ринку готельно-харчових послуг. Серед них: розбіжності у фонових прогнозах, залежність показників від людського фактору та рівня кваліфікації працівників готельного господарства та громадського харчування, відсутність уніфікованої та достовірної статистичної інформації. На основі дослідження різних методів визначення таких категорій, як «стратегія», «прогноз» і «планування», ми зробили власні визначення таких понять, як «стратегія», «підприємницьке стратегічне планування» і «підприємницьке стратегічне прогнозування». ” та надавати пояснення, виходячи з конкретних обставин діяльності готельного господарства. Запропоновано схему розробки стратегії готельно-ресторанного бізнесу. Згідно з цією схемою всі стратегії залежно від їх типу можна поділити на три групи. До першої групи належать стратегії, при розробці яких використовується лише процес планування, до другої групи - стратегії, відмінною рисою яких є наявність лише процесу прогнозування, до третьої - стратегії, розробка яких включає процес планування та процес прогнозування. При цьому як стратегічне планування, так і стратегічне прогнозування можуть бути як етапом розробки стратегії, так і її кінцевим результатом. In the modern conditions of the development of a market economy, business entities have discovered new characteristics and have become more flexible, focused on consumers of goods and services, relying on sound development strategies. Strategic management is the basis of business in the 21st century. This paper examines the problem of strategic planning and forecasting of corporate activities in the hotel and catering market. Among them: discrepancies in background forecasts, the dependence of indicators on the human factor and the level of qualification of hotel and catering workers, the lack of unified and reliable statistical information. Based on the study of various methods for defining such categories as “strategy”, “forecast” and “planning”, we have made our own definitions of such concepts as “strategy”, “entrepreneurial strategic planning” and “entrepreneurial strategic forecasting” and provide explanations based on the specific circumstances of the hotel industry. A scheme for developing a hotel and restaurant business strategy is proposed. According to this scheme, all strategies, depending on their type, can be divided into three groups. The first group includes strategies, in the development of which only the planning process is used, the second group includes strategies, the distinguishing feature of which is the presence of only the forecasting process, and the third group includes strategies, the development of which includes the planning process and the forecasting process. In this, both strategic planning and strategic forecasting can be both a stage of strategy development and its final result.
  • Item
    Бізнес-планування. Практичні заняття
    (РВЛ КНТУ, 2015) Хачатурян, О. С.; Khachaturian, O.
    Методичні вказівки містять плани практичних занять, тестові завдання, особливості організації самостійної роботи студентів, прикладні аспекти розробки бізнес-планів і вказівки до виконання контрольної роботи студентами ЦЗДО. Methodical instructions contain plans of practical classes, test tasks, features of the organization of independent work students, applied aspects of business plan development and instructions for the control work of students of the CDE.
  • Item
    Бізнес-планування
    (Ексклюзив-Систем, 2017) Гамалій, В. Ф.; Вишневська, В. А.; Хачатурян, О. С.; Hamaliy, V.; Vyshnevska, V.; Khachaturian, O.
    Навчальний посібник містить теоретико-методичні та практичні аспекти бізнес-планування як дієвого інструменту детального планування діяльності суб’єктів господарювання. Наведено плани та детальний зміст практичних занять з вивчення окремих розділів бізнес-плану та тестові завдання. Висвітлено теоретичні питання до поглибленого освоєння основних стадій розробки та презентації бізнес-плану. The textbook contains theoretical, methodological and practical aspects of business planning as an effective tool for detailed planning of business entities. Plans and detailed content of practical classes on studying certain sections of the business plan and test tasks are given. Theoretical issues for in-depth development of the main stages of development and presentation of the business plan are covered.