Економічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762
Browse
12 results
Search Results
Item Роль інтернет-спрямованості особистості в процесі розуміння текстів інтернету(Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2020) Акімова, Н. В.; Барабаш, В. А.; Усік, O. Ф.; Akimova, N.; Barabash, V.; Usyk, O.Мета дослідження. У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу інтернет-спрямованості особистості (зміни особистості в інтернеті, її типова поведінка у кіберпросторі) на розуміння нею текстів інтернету. Методики дослідження. Для цього використано теоретичні методи і методики: дедуктивний, індуктивний методи, аналіз та синтез, узагальнення, систематизацію; емпіричні методи: експеримент (семантизуючий та рецептивний), метод семантичних і прагматичних інтерпретацій, контент-аналіз, процедуру суб’єктивного шкалування; математичні методи: первинної статистики, статистичного виводу, з врахуванням статистичних показників моди та розмаху варіації, кореляційний аналіз; а також низку інтерпретаційних методів, що ґрунтуються на принципах системного, діяльнісного, когнітивного, психолінгвістичного підходів. Результати. Автор виділяє залежно від мотивації та креативності поведінки користувача в інтернеті три типи інтернет-спрямованості особистості. До базового рівня інтернет-спрямованості належать користувачі, що звертаються до інтернету з метою задоволення базових потреб щодо їжі, фізіології, безпеки та приналежності до певної спільноти, маючи на меті пошук відповідної інформації. Вищий рівень інтернет-спрямованості особистості передбачає, що користувач звертається до інтернету, маючи на меті задоволення вищих потреб, пов’язаних з повагою від оточуючих та самовдосконаленням й самореалізацією, що вимагає вже не лише споживання, а й створення контенту. Середній рівень є проміжним між ними. Висновки. В результаті емпіричного дослідження за участю 716 респондентів з різних регіонів України було виявлено, що високий рівень інтернет-спрямованості особитості сприяє активізації рецепції та точності очікувань реципієнтів, позначаючись поліпшенням орієнтації у кіберпросторі, адаптації до його умов, більш успішним прогнозами змісту текстів інтеренету, більш послідовним ставленням до вербального середовища Мережі. Проте якість та повнота трактування текстів інтернету майже не прогресує з поглибленням інтернет-спрямованості, а адекватність оцінки складності текстів інтернету навіть знижується. Цель исследования. В статье представлены результаты эмпирического исследования влияния интернет-направленности личности (изменения личности в интернете, ее типичное поведение в киберпространстве) на понимание ею текстов интернета. Методики исследования. Для этого использованы теоретические методы и методики: дедуктивный, индуктивный методы, анализ и синтез, обобщение, систематизацию; эмпирические методы: эксперимент (семантизуючий и рецептивный), метод семантических и прагматических интерпретаций, контент-анализ, процедура субъективного шкалирования; математические методы: первичной статистики, статистического вывода, с учетом статистических показателей моды и размаха вариации, корреляционный анализ; а также ряд интерпретационных методов, основанных на принципах системного, деятельностного, когнитивного, психолингвистических подходов. Результаты. Автор выделяет в зависимости от мотивации и креативности поведения пользователя в интернете три типа интернет-направленности личности. К базовому уровню интернет-направленности относятся пользователи, которые обращаются к интернету с целью удовлетворения базовых потребностей в пище, физиологии, безопасности и принадлежности к определенному сообществу путем поиска соответствующей информации. Высокий уровень интернет-направленности личности предполагает, что пользователь обращается к интернету с целью удовлетворения высших потребностей, связанных с уважением, самосовершенствованием и самореализацией, что требует уже не только потребления, но и создания контента. Средний уровень является промежуточным между ними. Выводы. В результате эмпирического исследования с участием 716 респондентов из разных регионов Украины было выявлено, что высокий уровень интернет-направленности личности способствует активизации рецепции и точности ожиданий реципиентов, сопровождается улучшением ориентации в киберпространстве, адаптации к его условиям, более успешными прогнозами содержания текстов интернет, более последовательным отношением к вербальной среде Сети. Однако качество и полнота интерпретации текстов интернета почти не прогрессирует с эволюцией интернет-направленности, а адекватность оценки сложности текстов интернета даже снижается. Objective. The article presents the results of an empirical study of the influence of the personal Internet orientation (personality changes on the Internet, typical behavior in cyberspace) on the Internet texts understanding. Materials & Methods. Different theoretical methods and techniques were used for this purpose: deductive and inductive methods, analysis and synthesis, generalization, systematization. Empirical methods were used for this purpose: experiment (semantic and receptive), method of semantic and pragmatic interpretations, content analysis, subjective scaling procedure. Mathematical methods were used : primary statistics, checks on the normal nature of the data distribution, statistical output, taking into account statistical indicators of fashion and the scope of variation, correlation analysis. As well as some interpretive methods that are based on specific principles of systemic, active, cognitive, psycholinguistic approaches. Results. The author distinguish three types of personal Internet orientation depending on the motivation and creativity of user behavior on the Internet. The basic level of personal Internet orientation includes users who access the Internet to meet the basic needs for food, physiology, safety and belonging to the community by searching for relevant information. A high level personal Internet orientation suggests that the user accesses the Internet to meet the highest needs related to respect, self-improvement and self-realization, that requires not only using, but also the creation of content. The middle level is intermediate between them. Conclusions. As a result of empirical research involving 716 respondents from different regions of Ukraine, it was determined that the high level of personal Internet orientation facilitates to the reception and accuracy of recipients' expectations. It is accompanied by an improvement in cyberspace orientation, adaptation to its conditions, more real forecasts of the Internet texts content, more consistent attitude to the verbal environment of the Web. However, the quality and completeness of the Internet texts interpretation improve insignificantly with the evolution of Internet orientation. And the adequacy of the mark of the Internet texts complexity even decreases.Item Загальні прийоми продажів (частина 2)(Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commoditiesItem Деформація мотиваційних чинників у сфері праці як передумова формування міграційних настроїв вітчизняних працівників(2017) Семикіна, М. В.; Мельнік, А. В.; Кабай, В. О.; Semikina, M.; Melnik, A.; Kabai, V.Статтю присвячено визначенню ролі пріоритетних мотиваційних чинників у зміні ціннісних орієнтирів вітчизняних працівників та їх поведінки на ринку праці. Систематизовано наукові підходи до розуміння сутності мотивації праці. Розкрито зміст мотиваційних чинників, класифіковано їх види. Проаналізовано результати мотиваційного моніторингу з позицій вияву пріоритетних мотиваційних чинників у сфері праці України. Здійснено економіко-статистичний аналіз, що засвідчив деформації та протиріччя в оплаті праці, які зменшують цінність праці в Україні, зумовлюють поширення міграційних настроїв cеред вітчизняних працівників, призводять до відтоку кваліфікованих фахівців та робітників за межі країни. Introduction. The realities of today reflect the profound contradiction between the declared goals of Ukraine's economic and innovative development and the depreciation of the aspirations of most domestic workers to work effectively within their country, accompanied by social apathy and the spread of migratory sentiment. The phenomenon of loss of the former attitude of the population towards work in the native country as a value has become a consequence of the long-term deformation of motivational factors, in particular the inadequate assessment of labour efforts, which predetermines the spread of poverty among working people. Purpose. The purpose of the article is to reveal the essence of motivational factors in the workplace, the main causes of deformation of their influence on employee behaviour and value orientations. Methods. In order to achieve this goal, general scientific and special research methods are used, in particular: dialectical, logical analysis - to reveal the essence of motivation and motivational factors in the field of work; classification method - to systematize motivational factors according to certain classification criteria; the method of economic-statistical analysis, sociological analysis - to study the priority motivational factors, the features of deformations in their manifestations and consequences for workers' behavior, their migratory sentiment. Results. The results of our study have shown that the labour behaviour of workers is influenced by a multitude of motivational factors that differ in content and levels of influence. In the context of a systemic crisis and a decline in living standards, payroll plays a key role among motivational factors in Ukraine. At the same time, its motivational functions have become deformed, which predetermines the phenomenon of the spread of poverty among the working population, the weakening of the general influence of motivational factors, the destruction of value orientations in the field of labour and the strengthening of migration sentiment. Originality. Proposed author's version of the interpretation of the essence of motivation of labour as a multilevel and multifactorial process. The classification of motivational factors is developed, which details their types depending on the content and levels of influence. The results of motivational monitoring from the standpoint of the appearance of priority motivational factors in the Ukrainian labour market are analysed. Economic and statistical analysis has been carried out, which has shown warpage and controversy in wages that reduce the value of labour in Ukraine, lead to the spread of migratory sentiment among domestic workers, lead to the outflow of skilled workers and workers outside the country. Conclusion. The relatively low level of income from labour, which is scant in the average Ukrainian worker compared to the income of workers in the European Union, causes the limited realization of vital social needs - healthy and balanced nutrition, access to high-quality health care services, quality education, the purchase of decent housing, ensuring professional self-development, healthy leisure, etc. Preserving such a situation can not only worsen the quality of human capital, which will significantly impede the processes of adapting the Ukrainian economy to the requirements of the EU and the movement towards European integration. The prospects for qualitative changes in the motivational system are linked primarily to the rejection of the economic model that Ukraine inherited from the USSR and is based on the use of cheap labour. In our opinion, due to the modernization of enterprises, the increase of the technological and technological level of production, the increase of the level of automation and mechanization of workplaces, rational resource conservation, stimulation, the quality change of the motivational factors and the transition to an innovative model of the economy focused on the use of highly paid work by skilled specialists and workers can be achieved. effective employment at domestic enterprises.Item Творча діяльність та еволюція економічної мотивації в системі відтворення людського потенціалу(Кропивницький : сайт rk.kr.ua, 2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.Стаття продовжує аналіз чинників та механізмів відтворення людського потенціалу як нової економічної та суспільної категорії. Цього разу звернуто увагу на різні теоретичні підходи щодо мотиваційних установок в процесі розвитку людини, зміни її ролі і місця у виробництві та суспільстві. The article continues the analyzing of factors and mechanisms of human potential reproduction, as a new economic and community category. This time author paid attention to different theoretical approaches for motivational regulations in the process of human evolution, changing his role and place in production and society.Item Мотивація продуктивної праці в бюджетній сфері України(Кіровоград : „Поліграф-сервіс”, 2013) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.; Мішура, О. В.; Mishura, O.У статті визначаються пріоритети мотивації працівників бюджетної сфери України в умовах суперечливого цивілізаційного поступу. The article defines the priorities of motivation of employees of the budget sphere of Ukraine in the conditions of contradictory civilization advancement.Item Сутність, структура та формування мотивів трудової діяльності(2016) Кіріченко, О. В.; Kirichenko, O.У статті обґрунтовано місце мотивації у забезпеченні ефективної трудової діяльності. Проведено аналіз наукових підходів до визначення поняття «мотив трудової діяльності». Розглянуто класифікацію та формування структури трудових мотивів. In the article the place incentives to ensure effective work. The analysis of scientific approaches to the definition of "motive of work " Considered classification and structure formation of human motives.Item Мотиваційна складова праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в Україні(2012) Жеребченко, Т. І.; Zerebchenko, T.У статті обґрунтовано мотиваційну складову праці вчителів загальноосвітніх навчальних закладів в Україні. Визначено та класифіковано чинники, що стимулюють вчителів до надання якісної освітньої послуги. Виявлено причинно-наслідковий зв'язок між підвищенням рівня освіти населення та показниками вироблення ВВП в країні. In the article the motivational constituent of labour of teachers of general educational establishments is reasonable in Ukraine. Certainly and factors that stimulate teachers to the grant of quality educational service are classified. Сausally-consequence connection is educed between the increase of level of formation of population and indexes of making of GDP in a country.Item Корпоративная культура в системе мотивации инновационной и трудовой активности работников(Аграрния університет, 2014) Беляк, Т. А.; Belyak, T.; Беляк, Т. О.В статье раскрыта сущность корпоративной культуры, ее роль в мотивации трудовой и инновационной активности работников. Разработана схема, отражающая место корпоративной культуры в мотивационной системе предприятия Определены факторы, снижающие эффективность корпоративной культуры. The essence of corporate culture, its role in motivation of labor and innovative activity of employees has been revealed in the article. The scheme reflecting a place of corporate culture in motivational system of the enterprise has been developed, the factors reducing efficiency of corporate culture have been defined.Item Моделювання мотиваційної поведінки суб’єктів регламентованої і творчої праці(Інжек, 2014) Збаржевецька, Л. Д.; Zbarzhevetska, L.Метою дослідження є визначення закономірностей формування певної мотиваційної поведінки працівників з урахуванням регламентованої та творчої компонент трудової діяльності. Визначено закономірності формування певної мотиваційної поведінки працівників з урахуванням регламентованої та творчої компонент трудової діяльності. Акцентовано увагу на специфіці активізації творчої праці, оскільки творчість не може однаковою мірою бути притаманна усім людям, проте зумовлює прояв інноваційної активності. Зазначено, що потрібно не тільки залучати кваліфікованих працівників із творчими здібностями, розвиненим інтелектуальним потенціалом, а й постійно турбуватися про інвестування в розвиток їх людського капіталу, підвищення кваліфікації, про оновлення знань та пошук прийнятних методів матеріальної та моральної підтримки творчості. У результаті моделювання, виконаного стосовно визначення переваг творчої праці відносно регламентованої, виявлено особливості, які мають бути враховані системою регулювання інноваційної активності працівників підприємств. The aim of the article is to study the possibility of introducing incentives to innovative activity of the employees with the regimented and creative components of work. The regularities of the formation of a specific motivational behavior of workers, taking into account the regulated and creative components of work were defined. The attention is focused on the specific activation of creative work, because this kind of work cannot be equally inherent in all people, however, leads to the appearance of innovation activity. It was noted that it is necessary not only to attract skilled workers with creative abilities, intellectual potential, but constantly take care of investing in the development of their human capital, skills, update knowledge and the search for acceptable methods of material and moral support of creativity. As a result of a simulation performed to determine the relative benefits of creative labor regulated, peculiarities that must be taken into account by the regulation system of innovation activity of enterprises employees were found.Item Соціально-економічна мотивація молоді: аспекти аналізу в контексті розвитку інноваційного потенціалу(2016) Петіна, О. М.; Petina, O.У статті розглянуто питання оцінки соціально-економічної мотивації розвитку інноваційного потенціалу молоді. Автором проаналізовано основні тенденції соціально-економічної мотивації розвитку інноваційного потенціалу української молоді. Запропоновано шляхи підвищення рівня мотивації молоді до розвитку інноваційного потенціалу. The article deals with the assessment of social and economy motivation of innovative potential of youth. The author interpretation of social and economy motivation of development of youth innovative potential is offered. The innovative potential of youth as a determinant of becoming a knowledge economy is investigated.