Економічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Загальні прийоми продажів (частина 4)
    (Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commodities
  • Item
    Загальні прийоми продажів (частина 3)
    (Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commodities
  • Item
    Загальні прийоми продажів (частина 2)
    (Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commodities
  • Item
    Загальні прийоми продажів (частина 1)
    (Сурма, 2020) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    У статті наведено фундаментальні засади здійснення збутової діяльності без урахування специфіки виробництва та створеної продукції The article describes the fundamental principles of marketing activities without taking into account the specificity of production and commodities
  • Item
    Практичне застосування методології економічної теорії (приклад)
    (Софія, Бял ГРАД-БГ, 2010) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.; Гарькава, C.; Harkava, S.
    Визначено передумови підвищення прибутковості фірми застосовуючи загальну методологію економічної теорії, зокрема методи аналізу та синтезу даних, графічний та математичний методи, метод динаміки та комплексний метод. The prerequisites for increasing the profitability of the firm are determined using the general methodology of economic theory, in particular methods of data analysis and synthesis, graphical and mathematical methods, dynamics method and complex method.
  • Item
    Технології продажу товарів
    (Антураж А, 2003) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    У монографії досліджуються проблеми продажу товарів в умовах становлення ринкової економіки України, зокрема, як процес підприємницької діяльності. In monograph the problems of sale of commodities are investigated in the conditions of becoming of market economy of Ukraine, in particular, as a process of entrepreneurial activity.