Кафедра фінансів, банківської справи та страхування
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11684
Browse
Item Сучасні аспекти партнерської взаємодії банків і страхових компаній(ЦНТУ, 2024-12) Домбравський, Костянтин Олександрович; Dombravskyi, KostiantynУ кваліфікаційній роботі вивчено теоретико-концептуальні основи партнерської взаємодії банків і страхових компаній; проведено діагностику діяльності АТ «А-Банк» у контексті партнерської співпраці зі страховими компаніями; визначено актуальні напрями вдосконалення партнерської взаємодії банків і страхових компаній у вигляді рекомендацій щодо підвищення ефективності співпраці банків і страхових компаній та перспектив розвитку партнерської моделі в умовах цифровізації та змін регуляторного середовища. Наукова цінність одержаних результатів полягає у розробці інтегрованої моделі партнерської співпраці між банками та страховими компаніями, що враховує особливості сучасного фінансового ринку та можливості цифрових інновацій. Практичне значення роботи полягає у розробці конкретних рекомендацій, які можуть бути впроваджені АТ «А-Банк» для підвищення ефективності взаємодії зі страховими компаніями, що сприятиме зростанню конкурентоспроможності обох сторін. The theoretical and conceptual foundations of partnership interaction between banks and insurance companies were studied in the qualification work; diagnostics of A-Bank JSC activity in the context of partner cooperation with insurance companies; current directions of improvement of partnership interaction between banks and insurance companies in the form of recommendations for improving the efficiency of cooperation between banks and insurance companies and prospects for the development of a partner model in conditions of digitalization and changes in the regulatory environment are determined. The scientific value of the obtained results lies in the development of an integrated model of partnership cooperation between banks and insurance companies, which takes into account the features of the modern financial market and the possibilities of digital innovation. The practical significance of the work is to develop specific recommendations that can be implemented by A-Bank JSC to increase the efficiency of interaction with insurance companies, which will contribute to the competitiveness of both parties.