Кафедра фінансів, банківської справи та страхування
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11684
Browse
Item Сучасний стан та перспективи розвитку персонального банкінгу(ЦНТУ, 2024-12) Гура, Михайло Романович; Gura, MykhailoУ кваліфікаційній роботі вивчено методологічні основи та концептуальні засади персонального банкінгу, проведено оцінку персонального банкінгу АТ «ПУМБ», запропоновано конкурентоспроможну стратегію розвитку персонального банкінгу у контексті глобальних фінансових тенденцій. Наукова цінність дослідження полягає в розширенні теоретичних знань про персональний банкінг, зокрема щодо нових методів і підходів до обслуговування клієнтів у преміум-сегменті банківського ринку. Результати дослідження можуть сприяти розробці нових теорій і моделей вивчення індивідуалізованого банківського сервісу та адаптації сучасних технологій у цій сфері під вимоги сьогодення. Практичне значення дослідження полягає в розробці рекомендацій щодо удосконалення персонального банкінгу, що можуть бути застосовані банками для підвищення якості сервісу, задоволення потреб клієнтів та досягнення конкурентних переваг. Зокрема, рекомендації можуть бути використані для покращення організаційної структури персонального банкінгу, впровадження нових технологій і послуг, орієнтуючись на потреби цільової аудиторії. The methodological foundations and conceptual principles of personal banking were studied in the qualification work, the assessment of personal banking of JSC "FUIB" was carried out, a competitive strategy for the development of personal banking in the context of global financial trends was proposed. The scientific value of the research is to expand theoretical knowledge about personal banking, in particular regarding new methods and approaches to customer service in the premium segment of the banking market. The results of the study can contribute to the development of new theories and models for the study of individualized banking service and the adaptation of modern technologies in this area to the requirements of today. The practical significance of the study is to develop recommendations for improving personal banking, which can be used by banks to improve the quality of service, meet customer needs and achieve competitive advantages. In particular, the recommendations can be used to improve the organizational structure of personal banking, the introduction of new technologies and services, focusing on the needs of the target audience.