Кафедра фінансів, банківської справи та страхування
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11684
Browse
Item Сучасні тенденції розвитку маркетингу в банківській сфері(ЦНТУ, 2024-12) Карпович, Артем Борисович; Karpovich, ArtemУ роботі досліджено теоретичні аспекти маркетингу в банківській сфері. Розглянуто економічну сутність банківського маркетингу, його основні завдання та функції, а також значення маркетингових стратегій для успішного розвитку банківських установ. Окремо акцентовано увагу на впровадженні цифрового маркетингу та його впливу на покращення ефективності банківських послуг та комунікації з клієнтами. Здійснено аналіз маркетингової діяльності АТ КБ «Приватбанк», вивчено його маркетингові стратегії та фінансовий стан, а також оцінено ефективність реалізації маркетингових інструментів в умовах цифровізації. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингових стратегій для підвищення конкурентоспроможності банківської установи, зокрема, в контексті розвитку цифрового маркетингу, а також визначено перспективи інтеграції новітніх цифрових технологій у маркетингову діяльність банків для досягнення більшої ефективності та залучення нових клієнтів. The paper examines the theoretical aspects of marketing in the banking sector. The economic essence of banking marketing, its main tasks and functions, as well as the importance of marketing strategies for the successful development of banking institutions are considered. Special attention is paid to the implementation of digital marketing and its impact on improving the efficiency of banking services and communication with customers. An analysis of the marketing activities of JSC CB "Privatbank" was carried out, its marketing strategies and financial condition were studied, and the effectiveness of the implementation of marketing tools in the conditions of digitalization was assessed. Recommendations are proposed for improving marketing strategies to increase the competitiveness of a banking institution, in particular, in the context of the development of digital marketing, and the prospects for integrating the latest digital technologies into the marketing activities of banks to achieve greater efficiency and attract new customers are also identified.