Кафедра фінансів, банківської справи та страхування
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11684
Browse
Search Results
Item Клієнтоорієнтоване удосконалення портфелю банківських послуг(ЦНТУ, 2024-12) Мельниченко, Дар'я Ігорівна; Melnichenko, DaryaУ кваліфікаційній роботі вивчено теоретичні основи формування клієнтоорієнтованого портфелю банківських послуг; проведено фінансово-економічний аналіз діяльності досліджуваної банківської установи; оцінено фінансові звіти та структуру портфелю банківських послуг; визначено актуальні напрями та запропоновано рекомендації щодо клієнтоорієнтованого удосконалення портфелю банківських послуг. Наукова цінність одержаних результатів полягає у розширенні теоретичних уявлень про клієнтоорієнтованість у банківській сфері. Запропоновані підходи сприяють розробці нових шляхів удосконалення банківських продуктів і сервісів із урахуванням індивідуальних потреб клієнтів. Практичне значення полягає у можливості використання результатів роботи для удосконалення портфелю банківських послуг в реальних умовах. Рекомендації можуть бути впроваджені АТ «Укрексімбанк» задля підвищення лояльності клієнтів, оптимізації бізнес-процесів і збільшення доходності. The theoretical foundations for the formation of a client-oriented portfolio of banking services were studied in the qualification thesis. Financial and economic analysis of the activities of the studied banking institution was carried out. Financial reports and structure of the bank services portfolio were evaluated. Current directions are defined and recommendations on client-oriented improvement of the portfolio of banking services are offered. The scientific value of the results obtained is to expand the theoretical ideas about customer orientation in the banking sector. The proposed approaches contribute to the development of new ways to improve banking products and services, taking into account the individual needs of customers. Practical significance lies in the possibility of using the results of work to improve the portfolio of banking services in real conditions. Recommendations can be implemented by JSC «Ukreximbank» to increase customer loyalty, optimize business processes and increase profitability.