Кафедра фінансів, банківської справи та страхування
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11684
Browse
Search Results
Item Сучасний стан та перспективи розвитку персонального банкінгу(ЦНТУ, 2024-12) Гура, Михайло Романович; Gura, MykhailoУ кваліфікаційній роботі вивчено методологічні основи та концептуальні засади персонального банкінгу, проведено оцінку персонального банкінгу АТ «ПУМБ», запропоновано конкурентоспроможну стратегію розвитку персонального банкінгу у контексті глобальних фінансових тенденцій. Наукова цінність дослідження полягає в розширенні теоретичних знань про персональний банкінг, зокрема щодо нових методів і підходів до обслуговування клієнтів у преміум-сегменті банківського ринку. Результати дослідження можуть сприяти розробці нових теорій і моделей вивчення індивідуалізованого банківського сервісу та адаптації сучасних технологій у цій сфері під вимоги сьогодення. Практичне значення дослідження полягає в розробці рекомендацій щодо удосконалення персонального банкінгу, що можуть бути застосовані банками для підвищення якості сервісу, задоволення потреб клієнтів та досягнення конкурентних переваг. Зокрема, рекомендації можуть бути використані для покращення організаційної структури персонального банкінгу, впровадження нових технологій і послуг, орієнтуючись на потреби цільової аудиторії. The methodological foundations and conceptual principles of personal banking were studied in the qualification work, the assessment of personal banking of JSC "FUIB" was carried out, a competitive strategy for the development of personal banking in the context of global financial trends was proposed. The scientific value of the research is to expand theoretical knowledge about personal banking, in particular regarding new methods and approaches to customer service in the premium segment of the banking market. The results of the study can contribute to the development of new theories and models for the study of individualized banking service and the adaptation of modern technologies in this area to the requirements of today. The practical significance of the study is to develop recommendations for improving personal banking, which can be used by banks to improve the quality of service, meet customer needs and achieve competitive advantages. In particular, the recommendations can be used to improve the organizational structure of personal banking, the introduction of new technologies and services, focusing on the needs of the target audience.Item Сучасні аспекти партнерської взаємодії банків і страхових компаній(ЦНТУ, 2024-12) Домбравський, Костянтин Олександрович; Dombravskyi, KostiantynУ кваліфікаційній роботі вивчено теоретико-концептуальні основи партнерської взаємодії банків і страхових компаній; проведено діагностику діяльності АТ «А-Банк» у контексті партнерської співпраці зі страховими компаніями; визначено актуальні напрями вдосконалення партнерської взаємодії банків і страхових компаній у вигляді рекомендацій щодо підвищення ефективності співпраці банків і страхових компаній та перспектив розвитку партнерської моделі в умовах цифровізації та змін регуляторного середовища. Наукова цінність одержаних результатів полягає у розробці інтегрованої моделі партнерської співпраці між банками та страховими компаніями, що враховує особливості сучасного фінансового ринку та можливості цифрових інновацій. Практичне значення роботи полягає у розробці конкретних рекомендацій, які можуть бути впроваджені АТ «А-Банк» для підвищення ефективності взаємодії зі страховими компаніями, що сприятиме зростанню конкурентоспроможності обох сторін. The theoretical and conceptual foundations of partnership interaction between banks and insurance companies were studied in the qualification work; diagnostics of A-Bank JSC activity in the context of partner cooperation with insurance companies; current directions of improvement of partnership interaction between banks and insurance companies in the form of recommendations for improving the efficiency of cooperation between banks and insurance companies and prospects for the development of a partner model in conditions of digitalization and changes in the regulatory environment are determined. The scientific value of the obtained results lies in the development of an integrated model of partnership cooperation between banks and insurance companies, which takes into account the features of the modern financial market and the possibilities of digital innovation. The practical significance of the work is to develop specific recommendations that can be implemented by A-Bank JSC to increase the efficiency of interaction with insurance companies, which will contribute to the competitiveness of both parties.Item Клієнтоорієнтоване удосконалення портфелю банківських послуг(ЦНТУ, 2024-12) Мельниченко, Дар'я Ігорівна; Melnichenko, DaryaУ кваліфікаційній роботі вивчено теоретичні основи формування клієнтоорієнтованого портфелю банківських послуг; проведено фінансово-економічний аналіз діяльності досліджуваної банківської установи; оцінено фінансові звіти та структуру портфелю банківських послуг; визначено актуальні напрями та запропоновано рекомендації щодо клієнтоорієнтованого удосконалення портфелю банківських послуг. Наукова цінність одержаних результатів полягає у розширенні теоретичних уявлень про клієнтоорієнтованість у банківській сфері. Запропоновані підходи сприяють розробці нових шляхів удосконалення банківських продуктів і сервісів із урахуванням індивідуальних потреб клієнтів. Практичне значення полягає у можливості використання результатів роботи для удосконалення портфелю банківських послуг в реальних умовах. Рекомендації можуть бути впроваджені АТ «Укрексімбанк» задля підвищення лояльності клієнтів, оптимізації бізнес-процесів і збільшення доходності. The theoretical foundations for the formation of a client-oriented portfolio of banking services were studied in the qualification thesis. Financial and economic analysis of the activities of the studied banking institution was carried out. Financial reports and structure of the bank services portfolio were evaluated. Current directions are defined and recommendations on client-oriented improvement of the portfolio of banking services are offered. The scientific value of the results obtained is to expand the theoretical ideas about customer orientation in the banking sector. The proposed approaches contribute to the development of new ways to improve banking products and services, taking into account the individual needs of customers. Practical significance lies in the possibility of using the results of work to improve the portfolio of banking services in real conditions. Recommendations can be implemented by JSC «Ukreximbank» to increase customer loyalty, optimize business processes and increase profitability.