Кафедра економіки, менеджменту та комерційної діяльності

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11430

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві в умовах кризи
    (ЦНТУ, 2024-01) Колісник, Євген Валерійович; Kolisnyk, Yevhen
    Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні особливостей управління маркетинговою діяльністю підприємства у сучасних кризових умовах та обґрунтуванні напрямів щодо підвищення її ефективності із застосуванням досягнень цифрових технологій в маркетингу. Автором вирішено наступні завдання: визначити сутність маркетингової діяльності підприємств у сучасних умовах; розглянути складові та інструментарій управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах кризи; дослідити методично-організаційні засади оцінювання та контролю маркетингової діяльності підприємств; навести загальну характеристику та здійснити аналіз динаміки балансу ПП «Єлисаветдорбуд»; провести оцінку показників фінансово-економічного стану підприємства; здійснити комплексну оцінку ефективності маркетингової діяльності ПП «Єлисаветдорбуд»; обґрунтувати пропозиції щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства в контексті подолання кризи. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю суб’єкта господарювання в умовах кризи. The purpose of the qualification work is to study the peculiarities of the management of the marketing activities of the enterprise in modern crisis conditions and to substantiate the directions for increasing its efficiency with the application of the achievements of digital technologies in marketing. The author solved the following tasks: to determine the essence of the marketing activity of enterprises in modern conditions; to consider the components and tools for managing the marketing activities of enterprises in crisis conditions; to investigate the methodological and organizational principles of evaluation and control of marketing activities of enterprises; to provide a general description and analyze the dynamics of the balance sheet of Yelysavetdorbud PE; to carry out an assessment of indicators of the financial and economic condition of the enterprise; to carry out a comprehensive assessment of the effectiveness of the marketing activity of Yelysavetdorbud PE; to justify proposals for improving the management of the enterprise's marketing activities in the context of overcoming the crisis. The object of the research is the process of managing the marketing activities of the economic entity in crisis conditions.