Кафедра економіки, менеджменту та комерційної діяльності

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11430

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Шляхи удосконалення управління відносинами з клієнтами
    (ЦНТУ, 2024-12) Долінчук, Олена Сергіївна; Dolinchuk, Olena
    Метою виконання роботи є розробити набір рекомендацій щодо вдосконалення управління взаємовідносинами з клієнтами за допомогою інновацій та пропозицій на основі аналізу управління взаємовідносинами з клієнтами та фінансового аналізу ТОВ «Шторм-нет». Для досягнення поставленої мети було визначено наступні завдання: дослідити теоретичний базис вивчення особливостей управління відносинами з клієнтами сучасних підприємств шляхом вивчення сутнісних особливостей процесу управління відносинами з клієнтами на підприємстві, особливостей CRM-стратегій та специфіки запровадження CRM-систем на вітчизняних підприємствах; здійснити загальну характеристику досліджуваного господарства та аналіз ефективності роботи з клієнтами; пошук пропозицій щодо вдосконалення управління відносинами з клієнтами. The purpose of the work is to develop a set of recommendations for improving customer relationship management through innovations and proposals based on the analysis of customer relationship management and financial analysis of LLC "Storm-net". To achieve the goal, the following tasks were defined: to investigate the theoretical basis for studying the features of customer relationship management in modern enterprises by studying the essential features of the customer relationship management process at the enterprise, the features of CRM strategies and the specifics of implementing CRM systems at domestic enterprises; to carry out a general characteristic of the studied economy and analyze the effectiveness of work with customers; to search for proposals for improving customer relationship management.