Кафедра економіки, менеджменту та комерційної діяльності
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11430
Browse
Search Results
Item Механізми підвищення конкурентоспроможності підприємства у сучасних умовах(ЦНТУ, 2024-01) Копач, Віталій Васильович; Poznanska, IrynaМетою дослідження є процес управління конкурентоспроможністю на підприємстві та пошук шляхів вдосконалення та забезпечення ефективного управління конкурентоспроможністю на підприємстві. Завданнями роботи є розглянути управління конкурентоспроможністю підприємства з точки зору економічної категорії; дати загальну характеристику системи управління конкурентоспроможністю підприємства; вивчити методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства; розглянути загальну характеристику та тенденції діяльності ТОВ «ГУДЕКС ЕкоСервіс»; зробити оцінку фінансово-господарських результатів діяльності товариства; здійснити аналіз процесу забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «ГУДЕКС ЕкоСервіс»; розробити алгоритм вдосконалення управління процесом забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «ГУДЕКС ЕкоСервіс»; окреслити стратегічні пріоритети для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Об’єктом дослідження є процес забезпечення конкурентоспроможності підприємства та управління ним. The aim of the study is the process of managing competitiveness at an enterprise and finding ways to improve and ensure effective management of competitiveness at an enterprise. The objectives of the work are to consider the management of enterprise competitiveness in terms of economic category; to give a general description of the system of enterprise competitiveness management; to study methodological approaches to assessing the competitiveness of enterprise; to consider the general characteristics and trends of LLC «GUDEX EcoService»; to assess the financial and economic results of the company; to analyze the process of ensuring the competitiveness of LLC «GUDEX EcoService»; to develop an algorithm for improving the competitiveness of enterprise. The object of research is the process of ensuring the competitiveness of the enterprise and its management.