Кафедра економіки, менеджменту та комерційної діяльності

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11430

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Організація й управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства
    (ЦНТУ, 2024-01-25) Доренський, Артем Павлович; Dorenskyi, Artem
    Об’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти організації і управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації і управління рекламноінформаційною діяльністю. Мета дослідження: визначення сутності, цілей і недоліків організації і управління рекламно-інформаційної діяльності на ТОВ БК «БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ», розробка рекомендацій щодо організації і управління рекламно-інформаційною діяльністю на підприємстві. В роботі розглянуто основні принципи управління рекламною діяльністю на підприємстві, розглянуто роль та місце реклами в діловій стратегії підприємства. На цій підставі окреслено рекламну активність підприємства через призму загальних функцій менеджменту: планування організування, мотивування, контролювання, регулювання. Із врахуванням потреби досягнення максимального ефекту, обґрунтовано доцільність застосування комплексного підходу в управлінні рекламною діяльністю. The object of the research: theoretical and practical aspects of the organization and management of the enterprise's advertising and information activities. The subject of the research: a set of theoretical, methodical and practical aspects of the organization and management of advertising and information activities of the enterprise. The purpose of the study determination of the essence, goals and shortcomings of the organization and management of advertising and information activities at LLC BC "BUILDING CONSTRUCTION", development of recommendations regarding the organization and management of advertising and information activities at the enterprise. Basic principles of management of advertising activity at the enterprise and the role and place of advertising in its business strategy are considered in the student's work. On this basis the advertising activity of the enterprise is outlined through the prism of the general management functions: organization of planning, motivation, control, regulation. Taking into account the need to achieve the best effect, the expediency of using a system approach in managing of advertising activity has been substantiated.
  • Item
    Шляхи удосконалення маркетингового управління діяльністю аграрного підприємства
    (ЦНТУ, 2024-01-23) Русол, Ілля Миколайович; Rusol, Illia
    Мета кваліфікаційної роботи полягає в тому, щоб забезпечити підходи, що ґрунтуються на фактичних даних, для покращення маркетингових зусиль аграрних підприємств в сучасних умовах господарювання. Досягнення цілей передбачає вирішення таких завдань: вивчити теоретичні основи дослідження маркетингового управління діяльністю підприємств шляхом вивчення сутності поняття маркетингового управління, а саме основних підходів до його трактування; дослідження особливостей та специфіки маркетингового управління діяльністю аграрних підприємств; здійснення оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств шляхом аналізу тенденцій розвитку маркетингової діяльності на підприємствах агропромислового комплексу України загалом та ефективності маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві зокрема; визначення та обґрунтування напрямів удосконалення управління маркетингового управління діяльністю аграрного підприємства: розгляд передумов до доцільності удосконалення маркетингового управління діяльністю аграрного підприємства та проведення відповідних розрахунків економічної доцільності запропонованих заходів. Об'єктом дослідження є господарська діяльність ТОВ «Богданівка», предметом – теоретичні та методологічні аспекти розробки напрямів удосконалення маркетингового управління діяльністю аграрного підприємства. The purpose of the qualification work is to provide evidence-based approaches to improve the marketing efforts of agricultural enterprises in modern economic conditions. Achieving the goals involves solving the following tasks: to study the theoretical foundations of the study of marketing management of enterprise activities by studying the essence of the concept of marketing management, namely the main approaches to its interpretation; study of the features and specifics of marketing management of the activities of agrarian enterprises; carrying out an assessment of the effectiveness of marketing activities of agricultural enterprises by analyzing trends in the development of marketing activities at enterprises of the agro-industrial complex of Ukraine in general and the effectiveness of marketing activities at the investigated enterprise in particular; definition and substantiation of directions for improving the management of the marketing management of the activities of an agrarian enterprise: consideration of the prerequisites for the feasibility of improving the marketing management of the activities of an agrarian enterprise and carrying out relevant calculations of the economic feasibility of the proposed measures. The object of the study is the economic activity of LLC "Bohdanivka", the subject is theoretical and methodological aspects of developing directions for improving the marketing management of the agricultural enterprise.
  • Item
    Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві в умовах кризи
    (ЦНТУ, 2024-01) Колісник, Євген Валерійович; Kolisnyk, Yevhen
    Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні особливостей управління маркетинговою діяльністю підприємства у сучасних кризових умовах та обґрунтуванні напрямів щодо підвищення її ефективності із застосуванням досягнень цифрових технологій в маркетингу. Автором вирішено наступні завдання: визначити сутність маркетингової діяльності підприємств у сучасних умовах; розглянути складові та інструментарій управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах кризи; дослідити методично-організаційні засади оцінювання та контролю маркетингової діяльності підприємств; навести загальну характеристику та здійснити аналіз динаміки балансу ПП «Єлисаветдорбуд»; провести оцінку показників фінансово-економічного стану підприємства; здійснити комплексну оцінку ефективності маркетингової діяльності ПП «Єлисаветдорбуд»; обґрунтувати пропозиції щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства в контексті подолання кризи. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю суб’єкта господарювання в умовах кризи. The purpose of the qualification work is to study the peculiarities of the management of the marketing activities of the enterprise in modern crisis conditions and to substantiate the directions for increasing its efficiency with the application of the achievements of digital technologies in marketing. The author solved the following tasks: to determine the essence of the marketing activity of enterprises in modern conditions; to consider the components and tools for managing the marketing activities of enterprises in crisis conditions; to investigate the methodological and organizational principles of evaluation and control of marketing activities of enterprises; to provide a general description and analyze the dynamics of the balance sheet of Yelysavetdorbud PE; to carry out an assessment of indicators of the financial and economic condition of the enterprise; to carry out a comprehensive assessment of the effectiveness of the marketing activity of Yelysavetdorbud PE; to justify proposals for improving the management of the enterprise's marketing activities in the context of overcoming the crisis. The object of the research is the process of managing the marketing activities of the economic entity in crisis conditions.