Факультет будівництва, транспорту та енергетики
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/764
Browse
4 results
Search Results
Item Електронна система керування автомобільним двигуном внутрішнього згоряння(2007-09-10) Аулін, В. В.; Панарін, Д. Є.; Бобрицький, В. М.; Жулай, О. Ю.; Лисенко, С. В.; Бісюк, В. А.; Aulin, V.; Panarin, D.; Bobrytskyi, V.; Zhulai, O.; Lysenko, S.; Bisiuk, М.Електронна система керування автомобільним двигуном внутрішнього згоряння складається з електронного блока керування двигуном, системи датчиків та системи виконавчих пристроїв. В електронний блок керування двигуном встановлюють блок керування режимами, що містить постійний запам’ятовуючий пристрій з набором режимів роботи двигуна та блок системи аналізу і збереження параметрів стилю керування водія, а контроль і зміна режимів даного блока здійснюється з інтерфейсного пульта керування. Электронная система управления автомобильным двигателем внутреннего сгорания состоит из электронного блока управления двигателем, системы датчиков и системы исполнительных устройств. В электронный блок управления двигателем устанавливают блок управления режимами, который включает постоянное запоминающее устройство с набором режимов работы двигателя и блок системы анализа и сохранения параметров стиля управления водителя, а контроль и смена режимов данного блока осуществляется с интерфейсного пульта управления. An electronic system for control of automobile internal-combustion engine includes an electronic module for engine control, a sensors system and a system of executive devises. In the electronic module for engine control it is installed a regime control unit comprising a read-only memory unit with engine duty set and a unit of analyses and parameters save of driver control style, control and changing regimes of this unit is implemented from a control table.Item Електронна система керування автомобільним двигуном внутрішнього згоряння(2009-06-26) Аулін, В. В.; Панарін, Д. Є.; Жулай, О. Ю.; Голуб, Д. В.; Бобрицький, В. М.; Барановський, Д. М.; Лисенко, С. В.; Кузик, О. В.; Лівіцький, О. М.; Aulin, V.; Panarin, D.; Zhulai, O.; Holub, D.; Bobrytskyi, V.; Baranovskyi, D.; Lysenko, S.; Kuzyk, O.; Livitskyi, O.Електронна система керування автомобільним двигуном внутрішнього згоряння складається з блока взаємодії з периферичними системами автомобіля, системи виконавчих пристроїв, системи датчиків, електронного блока керування двигуном та його складових: оперативно-запам'ятовуючого пристрою, постійного запам'ятовуючого пристрою, електронно-програмованого запам'ятовуючого пристрою, інтегрованого блока керування режимами роботи двигуна, блока пам'яті параметрів режимів роботи двигуна, адаптивного аналізуючого блока, інтерфейсного пульта керування, блока аналізу, контролю та корегування роботи систем "агрегат-керуючий пристрій". An electronic system for control of automobile combustion engine consists of block for interaction with automobile peripheral systems, system of executive devices, sensor system, electronic control block of engine and its components: random- access memory, permanent memory, electronic programmable storage memory, integrated block for control of operation modes of engine, memory block for parameters of operation modes of engine, adapter analyzing block, interface control panel, block for analysis, control and correction of operation of systems “unit-control device".Item Електронна система керування автомобільним двигуном внутрішнього згоряння та характеристиками оливи(КНТУ, 2012-11-12) Аулін, В. В.; Панарін, Д. Є.; Бобрицький, В. М.; Кузик, О. В.; Слонь, В. В.; Лисенко, С. В.; Голуб, Д. В.; Тихий, А. А.; Aulin, V.; Panarin, D.; Bobrytskyi, V.; Kuzyk, O.; Slon, V.; Lysenko, S.; Holub, D.; Tykhyi, A.Електронна система керування автомобільним двигуном внутрішнього згоряння та характеристиками мастила містить електронний блок керування двигуном, систему виконуючих пристроїв, систему датчиків параметрів роботи двигуна, блок керування режимами, який містить постійний запам'ятовуючий пристрій та блок системи аналізу і збереження параметрів, інтерфейсний пульт керування. Электронная система управления автомобильным двигателем внутреннего сгорания и характеристиками смазочного масла содержит электронный блок управления двигателем, систему исполняющих устройств, систему датчиков параметров работы двигателя, блок управления режимами, который содержит постоянное запоминающее устройство и блок системы анализа и сохранения параметров, интерфейсный пульт управления. An electronic control system of a motor car combustion engine and characteristics of lubricant includes electronic block for control of the engine, system of executive devices, system of indicators of parameters of operation of the engine, block for control of modes that includes permanent memory device and block of the system of analysis and storage of parameters, interface control panel.Item Удосконалення процесу технічного обслуговування автомобілів з використанням методів дистанційної електронної діагностики(ВНТУ, 2014) Аулін, В. В.; Панарін, Д. Є.; Aulin, V.; Panarin, D.Проаналізовано сучасні методи дистанційної електронної діагностики автомобілів та програмних засобів, що при цьому використовуються. Наведено принцип роботи дистанційної діагностичної системи, її основні можливості. На основі дослідження статистичних даних виявлені недоліки в регламенті процесу технічного обслуговування автомобілів. Показано, що алгоритм технічного обслуговування автомобіля спирається більшою мірою на затверджені регламенти технічного обслуговування автомобіля, але не враховує особливостей його експлуатації та історію ремонтів. Що, в свою чергу, знижує ефективність проведення технічного обслуговування. Доведено, що застосування методів дистанційної електронної діагностики в процесі технічного обслуговування дає змогу підлаштовувати графік і регламент технічного обслуговування та перейти від планово-опереджувальної до адаптивної стратегії ТО і Р. The paper analyzes the modern methods of remote electronic car diagnostics and software tools that are used at the same time. The principle of the remote diagnostic system and its main features are presented. Based on the study of statistics shortcomings in the regulation process of vehicle maintenance are found. It is shown that the algorithm of vehicle maintenance is based largely on regulations of approved vehicle maintenance but does not consider the peculiarities of its operation and history of repairs, which in its turn reduces the efficiency of maintenance. It is proved that the application of remote electronic diagnostics during maintenance enables to adjust schedules and maintenance program and move from a planned to a warning and adaptive strategy TO and R.