Збірники наукових праць ЦНТУ

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Formation of Professional Knowledge among Graduates of Higher Educational Institutions in the Conditions of Knowledge-Based Economy: Integrative Approach
    (ЦНТУ, 2019) Kononenko, L.; Kononenko, S.; Mytsenko, V.; Кононенко, Л. В.; Кононенко, С. А.; Мыценко, В. И.; Кононенко, Л. В.; Кононенко, С. О.; Миценко, В. І.
    The possibilities of using an integrative approach in the process of forming professional knowledge among graduates of higher educational institutions were studied in the article. The categories "information" and "knowledge" have been considered. It is suggested to consider information as a "raw material" for the formation of knowledge, and knowledge as a "quality" that is inherent in a particular individual. It is stated that knowledge is constantly transformed into information and vice versa. It has been determined that the application of an integrative approach has a positive impact on the formation of professional knowledge among university graduates. В статье исследованы возможности использования интегративного подхода в процессе формирования профессиональных знаний выпускников высших учебных заведений. Рассмотрены категории «информация» и «знание». Предложено рассматривать информацию как «сырье» для формирования знаний, а знания - как «качество», которое присуще определенному индивидууму. Отмечено, что постоянно происходит трансформация знания в информацию и наоборот. Определено, что использование интегративного подхода имеет положительное влияние на формирование профессиональных знаний у выпускников высших учебных заведений. На сучасному етапі розвитку соціально-економічних відносин освіта ґрунтується на проблемному підході до змісту професійної підготовки, що обумовлює необхідність розвитку здатності сучасного випускника вищого навчального закладу розв’язувати комплексні завдання. Актуальність проведеного дослідження пов’язана з тим, що в умовах ринкової економіки робоча сила є товаром, і, як будь-який товар, вона підлягає продажу (оренді). Загальновідомо, що будь-який суб’єкт господарювання на ринку прагне отримати максимальний прибуток. Людина також є суб’єктом господарювання, яка прагне продати (здати в оренду) як найдорожче свою працю, вартість якої на ринку безпосередньо пов’язана із фаховими знаннями, вмінням їх використовувати тощо. На сьогодні залишається недостатньо вивченим та потребує подальших досліджень процес формування фахових знань у випускників вищих навчальних закладів в умовах економіки знань за інтегративним підходом. Мета написання статті полягає в обґрунтуванні доцільності формування фахових знань випускників вищих навчальних закладів в умовах економіки знань за інтегративним підходом. Обґрунтовано, що фундаментом для отримання знань людиною є освіта. У процесі навчання заклади освіти надають студенту «інформацію», яка у процесі навчання перетворюється на «знання». Ці «знання» змінюють індивідуума, який починає ними володіти. При цьому інформація є «сировиною» для формування знань, а знання – це «якість», яка притаманна певному індивідууму. Процес набуття знань у вищих навчальних закладах достатньо складний. Саме інтегративний підхід до процесу формування фахових знань дозволить випускнику вищого навчального закладу мати конкурентні переваги на ринку праці в умовах економіки знань. Крім того, сформовані інтегровані знання дозволяють випускнику вищого навчального закладу на протязі всього свого життя оновлювати як отримані знання, так і формувати нові. Перспективи подальших досліджень у даному напрямі пов’язані із побудовою системи параметрів знань та їх зв’язків із метою цілісного підходу до формування фахових компетентностей випускників вищих навчальних закладів.
  • Item
    Післядипломна освіта бухгалтерів в Україні: проблеми та перспективи
    (КНТУ, 2014) Кононенко, Л. В.; Кононенко, С. О.; Kononenko, Lesya; Kononenko, Sergey
    В статті доведена необхідність перманентної післядипломної освіти сучасного бухгалтера з врахуванням проблем, які обумовлені сучасним економічним та соціальним становищем в Україні. Досліджено загальноприйняті міжнародні стандарти освіти бухгалтерів, які передбачають безперервне підвищення кваліфікації з обов’язковим складання відповідних іспитів та сертифікацією. Запропоновано впровадження державної сертифікації професійних бухгалтерів з дотриманням вимог міжнародних стандартів та норм професійної етики. Modern society is characterized by the internationalization of capital markets, globalization of the economy and the creation of transnational companies. It caused the need for the development and implementation of international standards in accounting and financial reporting. The purpose of the study is to justify the permanent postgraduate education of accountants in terms of internationalization and globalization of the economy. The current system of postgraduate education of accountants, which have been established in Ukraine in general terms do not meet accepted international standards. Thus, according to the international standards, it is necessary to provide the continuing of education of accountants with mandatory relevant examinations and certification at regular intervals. This is due to the fact that at the global level and at the level of individual countries (including Ukraine), the feature training of accountants and complexity is compounded by the fact that the current business environment is constantly changing. There are new areas of economic instruments, financial mechanisms, etc., that affecting on the business enterprise and, therefore, requiring for adequate reflection in the accounting system. There is also a problem that stems from the fact that economic science is characterized as a large uncertainty in the terminology and unjustified use of parallel terminology, and it required to harmonize the terminology at all stages. The development and implementation of national programs of postgraduate education and training of accountants with international educational standards and accounting professional ethics agreement with terms at all stages of training is appropriate in the present conditions in Ukraine. The implementation of state certification of professional accountants in compliance with international standards will ensure a high level of certified specialists in accounting and will help to increase confidence in the accounting data and financial statements.
  • Item
    Професійне спрямування при формуванні знань з охорони праці у підготовці спеціалістів та магістрів за напрямом «Бухгалтерський облік та аудит»
    (КНТУ, 2011) Савченко, В. М.; Кононенко, Л. В.; Кононенко, С. О.; Savchenko, V.; Kononenko, L.; Kononenko, S.
    У статті розглянуто проблеми охорони праці в Україні та визначено необхідність їх врахування при плануванні навчального процесу. Обґрунтовано складові підготовки фахівців обліку та аудиту з питань охорони праці при викладанні фахових дисциплін, проведення виробничої та переддипломної практики, написані кваліфікаційних робіт. The problems of labour protection in Ukraine are considered in the article. The necessity of their calculation in the planning of educational process is also defined. The main features of training specialists of accounting and audit in the questions of labour protection in teaching specialized disciplines, carrying industrial and prediploma practice and writing qualifying works are grounded and writing qualifying works are grounded in the article.