Збірники наукових праць ЦНТУ
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Анализ информационных систем и методов управления подготовкой специалистов(КНТУ, 2013) Рыбакова, Л. В.; Рибакова, Л. В.В статье приведенанализ информационной системы управления подготовкой инженеров- специалистов, основанный на понятии качества. Описаны структурные элементы ИСУПС и связи между ними. Определен состав подсистем и их функционирования с точки зрения управления, внутренние и внешние связи как прямые так и обратные, режимы работы. Проанализированы информативные факторы в управлении качеством подготовки специалистов и определены пути и параметры оптимизации управления подготовкой специалистов на примере инженеров-системотехников Проанализированы методы оценки показателей качества функционирования информационной системы с учетом человеческого фактора, необходимые для формализированного описания процесса функционирования системы. В статті наведений аналіз інформаційної системи управління підготовкою інженерів- спеціалістів, засноване на понятті якості. Описані структурні елементи ІСУПС та зв’язки між ними. Визначений склад підсистем та їх функціонування з точки зору управління, внутрішні та зовнішні зв’язки як прямі так і зворотні., режими роботи. Проаналізовані інформативні фактори в управлінні якістю підготовки спеціалістів та визначені шляхи та параметри оптимізації управління підготовкою спеціалістів на прикладі інженерів-системотехнінків. Проаналізовані методи оцінки показників якості функціонування інформаційної системи з урахуванням людського фактору, необхідні для формалізованого опису процесу функціонування системи.Item Формування сучасної системи підготовки кадрів, як невід’ємної умови забезпечення конкурентоспроможності українських підприємств(КНТУ, 2004) Петрова, Л. Л.Стаття присвячена визначенню сутності та завдань системи професійної підготовки кадрів на підприємствах. Приділено значну увагу особливостям її організації на виробництві. Розглянуто сучасні підходи до управління підготовкою кадрів. Обгрунтовано актуальність подальшого розвитку системи підготовки кадрів на вітчизняних підприємствах, а також активної державної політики в цій сфері. This article is devoted the definishion of essence and assignments of the staff development system of the company. Considerable attention is drown to the details of its organization at the company. The modern approaches to staff development managment are considered. The necessity of the further professional staff development system modernizing of the ukrainian enterprises, and necessity of the active government’s policy in this field is grounded.Item Методи оцінювання надійності операторів залізничного транспорту: аналітичний огляд(КНТУ, 2008) Макаренко, Л. Н.В статті проведений аналітичний огляд кількісних характеристик надійності операторів залізничного транспорту. In article is organized analytical review of the quantitative features to reliability rail-freight traffic operator.Item Роль людського фактору у забезпеченні інноваційної моделі розвитку промислового сектору економіки України(КНТУ, 2007) Левченко, О. М.; Ткачук, О. В.У статті розглянуто тенденції інноваційної діяльності та експортного потенціалу підприємств промислового сектору економіки країни. Досліджено ключові проблеми впливу людського фактору як невід’ємної складової зростання конкурентоспроможності та рівня інноваційної активності вітчизняних підприємств. Визначено основні напрямки подальшого розвитку та удосконалення з метою формування в країні економіки інноваційного типу. In the article the tendencies of international and innovational activity of national industrial enterprises are observed. The main problems and necessity of human factor and staff professional development for raising the competitiveness and level of innovational activity of national industrial enterprises are marked.Item Теоретичні основи дослідження економічної природи освітнього потенціалу(КНТУ, 2011) Комарова, О. А.; Komarova, О.В статті обґрунтовано сутність поняття ,,освітній потенціал суспільства” як освітнього потенціалу населення, сформованого матеріально-технічною базою, кадровими та фінансовими ресурсами системи освіти. Визначено, що освітній потенціал індивіду є єдністю його кількісних та якісних характеристик. In the article grounded essence of concept «еducational potential of society» as educational potential of population, formed by a material and technical base, skilled and financial resources of the system of education. It is certain that educational potential of individual is unity of his quantitative and high-quality descriptions.