Збірники наукових праць ЦНТУ
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/1
Browse
2 results
Search Results
Item Глобальна криза від пандемії Сovid-19 та її вплив на мобільність населення(ЦНТУ, 2021) Аулін, В. В.; Кристопчук, М. Є.; Цьонь, О. П.; Сташків, М. Я.; Бабій, М. В.; Бодоряк, Ю. Д.; Aulin, V.; Krystopchuk, M.; Tson, O.; Stashkiv, M.; Babii, M.; Bodoriak, Yu.Досліджено вплив пандемії спричиненої вірусом SARS-CoV-2 на транспорту галузь України та світу в цілому. Встановлено, що на початку пандемії Covid-19 в країна Європейського Союзу було зафіксовано відміну близько 90% від усіх авіарейсів, також спостерігалося зниження об’єму пасажирських перевезень індивідуальним транспортом на 60-90% та транспортом загального користування – на 50%. Проаналізовано статистичні дані Адміністрації Державної прикордонної служби України за 2019-2020 р. щодо фактів перетинання державного кордону України з Республікою Польща та встановлено значне зниження пасажиропотоку у 2020 році. Запропоновано, для підвищення безпеки та зниження ризику інфікування пасажирів Covid-19 при використані пасажирського транспорту, що прямує у міжнародному сполучені, використовувати додаткове обладнання, яке виконане у формі захисних бар’єрів для забезпечення фізичного дистанціювання між пасажирами. An important and relevant issue today is not only the return to the indicators and volumes of passenger traffic in 2018-2019, but also forecasting the activities of the world transport sector after the SARS-CoV-2 virus pandemic, as well as finding ways to reduce the risk of passenger infection in public transport. The impact of the pandemic caused by the SARS-CoV-2 virus on the transport industry of Ukraine and the world as a whole has been studied. It was found that at the beginning of the Covid-19 pandemic, about 90% of all flights to the European Union were recorded in the European Union, as well as a decrease in passenger traffic by individual and 60-90% and public transport - by 50%. The statistical data of the Administration of the State Border Guard Service of Ukraine for 2019-2020 on the facts of crossing the state border of Ukraine with the Republic of Poland are analyzed and a significant decrease in passenger traffic in 2020 is established. It is proposed to use additional equipment, which is made in the form of protective barriers to ensure physical distance between passengers, to increase safety and reduce the risk of infection of Covid-19 passengers when using internationally transported passenger vehicles.Item Results of Social-Transport Monitoring of Passenger Transportation Kremenchuk City(ЦНТУ, 2019) Markevich, A.; Moroz, M.; Moroz, O.; Vasylkovskyi, O.; Маркевич, А. Г.; Мороз, Н. Н.; Мороз, А. В.; Васильковский, А. М.; Мороз, М. М.; Мороз, О. В.; Васильковський, О. М.The article presents the results of social and transport survey of the population, which include indicators of the survey of families and users of transport, the purpose and methods of travel on routes, a comparison of the movement of passengers by districts, the satisfaction of the population with the work of transport. Passenger transport users were interviewed at Kremenchug bus stops and online. It allows to predict the traffic of the population, to form organizational and economic decisions and to provide high efficiency and quality of passenger transportation. В статье приведены результаты социально-транспортного опроса населения, которые содержат показатели опроса семей и пользователей транспорта, цель и способы поездки по маршрутам, сравнения движения пассажиров по районам, удовлетворенность населения работой транспорта. Пользователи пассажирского транспорта были опрошены на автобусных остановках города Кременчуга и в Интернете. Это позволяет прогнозировать транспортное движение населения, формировать организационные и экономические решения и обеспечивать высокую эффективность и качество пассажирских перевозок. Метою статті є висвітлення результатів розробки алгоритму соціологічного опитування населення, що включає показники опитування сімей та користувачів транспорту, мету та спосіб подорожі, опис усієї поїздки маршрутами, порівняння робочих рухів за районами, задоволеність населення роботою транспорту, пріоритетність використання маршрутного таксі. Під час соціальних досліджень було здійснено наступні дії: проведено опитування у 120 сім’ях методом випадкового вибору в мікрорайонах, пропорційно чисельності населення. Інтерв'ю включало такі питання: кількість членів родини; кількість зайнятих; дохід; кількість учнів; наявність та використання транспорту; вартість проїзду в громадському транспорті та в приватному транспорті; задоволеність роботою громадського транспорту; сімейні витрати на придбання продуктів харчування тощо. Також було проведено опитування в Інтернеті. За результатами опитування побудовано діаграми вибору муніципального транспорту, пріоритетів видів транспорту, проведено аналіз особливостей руху транспорту протягом дня, сімейних витрат на транспорт, незадоволеності пасажирів транспортною діяльністю. Досліджено думки населення щодо транспортних послуг, тарифів та готовності платити більше, а також наведені схеми розподілу маршрутних засобів залежно від відстані подорожі респондентів і діаграму розподілу думок респондентів щодо незадовільного рівня обслуговування. Отримані дані дозволяють прогнозувати транспортне переміщення населення та приймати відповідні організаційно-економічні рішення та забезпечувати на цій основі високу ефективність та якість пасажирських перевезень. Результати є вихідними даними для розробки заходів щодо підвищення ефективності експлуатації конкретних маршрутів. Водночас, за даними дослідження та відповідної обробки матеріалів щодо вивчення потреб населення на тролейбусних маршрутах у місті Кременчук, спостерігається тенденція до утримання пасажиропотоків, що дає змогу підтримувати існуючу мережу без виправлення змін лінії та функціонування тролейбусних маршрутів на найближчу перспективу.