Механіко-технологічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/760

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Вступ до кібербезпеки
    (ЦНТУ, 2022) Смірнов, О. А.; Конопліцька-Слободенюк, О. К.; Смірнов, С. А.; Буравченко, К. О.; Смірнова, Т. В.; Книшук, А. В.
    Даний посібник призначений для набуття наступних ґрунтовних теоретичних знань, таких як: законодавча та нормативно-правова база України в галузі інформаційної та /або кібербезпеки; міжнародні стандарти в галузі інформаційної та /або кібербезпеки; інструментальні та прикладні застосунки в інформаційній та/або кібербезпеці; методи і засоби обробки інформації; операційні системи; моделі безпеки в інформаційній та/або кібербезпеці; захист інформації, що обробляється та зберігається в інформаційно-телекомунікаційних системах; програмні та програмно-апаратні комплекси засобів захисту інформації; відновлення функціонування інформаційно-комунікаційних систем після реалізації загроз, здійснення кібератак, збоїв та відмов різних класів та походження; моніторинг процесів функціонування інформаційно-комунікаційних систем; механізми безпеки комп'ютерних мереж; проектування, створення, супровід комплексних систем захисту інформації; моделі загроз та моделі порушника; оцінка захищеності інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах; управління інформаційною та/або кібербезпекою; аудит інформаційної та/або кібербезпеки; симетричні криптосистеми; асиметричні криптосистеми; криптографічні протоколи; цифрова стеганографія; технічний захист інформації.
  • Item
    Теорія захисту інформації. Контрольні роботи
    (2022) Смірнова, Т. В.; Буравченко, К. О.; Смірнов, О. А.; Конопліцька-Слободенюк, О. К.; Смірнов, С. А.
    Метою освітньої компоненти «Теорія захисту інформації» є формування у здобувачів вищої освіти ґрунтовних теоретичних знань, практичних умінь та навичок, необхідних для застосування в професійній діяльності у сфері захисту інформації. Основними завданнями вивчення дисципліни є формування наступних компетенцій магістра з комп’ютерних наук: – СК05. Здатність розробляти, описувати, аналізувати та оптимізувати архітектурні рішення інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення. – СК07. Здатність розробляти програмне забезпечення відповідно до сформульованих вимог з урахуванням наявних ресурсів та обмежень. У результаті вивчення дисципліни студент повинен забезпечити наступні програмні результати навчання: – РН9. Розробляти алгоритмічне та програмне забезпечення для аналізу даних (включно з великими). – РН10. Проектувати архітектурні рішення інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення. Основними завданнями вивчення дисципліни є формування наступних компетенцій магістра з комп’ютерної інженерії: – СК1. Здатність до визначення технічних характеристик, конструктивних особливостей, застосування і експлуатації програмних, програмно-технічних засобів, комп’ютерних систем та мереж різного призначення. – СК6. Здатність використовувати та впроваджувати нові технології, включаючи технології розумних, мобільних, зелених і безпечних обчислень, брати участь в модернізації та реконструкції комп’ютерних систем та мереж, різноманітних вбудованих і розподілених додатків, зокрема з метою підвищення їх ефективності. – СК10. Здатність ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу програмно-технічних засобів, комп’ютерних систем, мереж та їхніх компонентів.
  • Item
    Теорія захисту інформації. Лабораторні роботи
    (2022) Смірнова, Т. В.; Буравченко, К. О.; Смірнов, О. А.; Конопліцька-Слободенюк, О. К.; Смірнов, С. А.
    Метою освітньої компоненти «Теорія захисту інформації» є формування у здобувачів вищої освіти ґрунтовних теоретичних знань, практичних умінь та навичок, необхідних для застосування в професійній діяльності у сфері захисту інформації. Основними завданнями вивчення дисципліни є формування наступних компетенцій магістра з комп’ютерних наук: – СК05. Здатність розробляти, описувати, аналізувати та оптимізувати архітектурні рішення інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення. – СК07. Здатність розробляти програмне забезпечення відповідно до сформульованих вимог з урахуванням наявних ресурсів та обмежень. У результаті вивчення дисципліни студент повинен забезпечити наступні програмні результати навчання: – РН9. Розробляти алгоритмічне та програмне забезпечення для аналізу даних (включно з великими). – РН10. Проектувати архітектурні рішення інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення. Основними завданнями вивчення дисципліни є формування наступних компетенцій магістра з комп’ютерної інженерії: – СК1. Здатність до визначення технічних характеристик, конструктивних особливостей, застосування і експлуатації програмних, програмно-технічних засобів, комп’ютерних систем та мереж різного призначення. – СК6. Здатність використовувати та впроваджувати нові технології, включаючи технології розумних, мобільних, зелених і безпечних обчислень, брати участь в модернізації та реконструкції комп’ютерних систем та мереж, різноманітних вбудованих і розподілених додатків, зокрема з метою підвищення їх ефективності. – СК10. Здатність ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу програмно-технічних засобів, комп’ютерних систем, мереж та їхніх компонентів.