Наукові записки Кіровоградського національного технічного університету.

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/4222

Збірник є науковим виданням, в якому публікуються основні результати наукових робіт викладачів, студентів та магістрантів університету.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item type:Item,
    Переклад як аспект навчання іноземних студентів
    (КНТУ, 2010) Царук, А. П.
    Стаття присвячена проблемам навчання іноземних студентів, зокрема перекладу. The article is devoted to translating as one of the most important teaching problems.
  • Item type:Item,
    Самостоятельная работа по языку как один из резервов повышения эффективности обучения иностранных студентов
    (КНТУ, 2009) Бойко, Т. А.; Липатова, М. В.; Попова, Л. В.; Царук, А. П.
    Статья посвящена проблеме организации самостоятельной деятельности студентов-иностранцев. Авторы рассматривают сущность понятия «самостоятельная работа», делятся опытом её планирования, обобщают типы заданий для самостоятельной речемыслительной деятельности. Стаття присвячена проблемі організації самостійної роботи студентів-іноземців. Автори розглядають багатоаспектність поняття "самостійна робота", діляться досвідом її планування, узагальнюють типи завдань для самостійної мовленнєвої діяльності.
  • Item type:Item,
    Психологічний аспект використання поетичного слова в процесі викладання української мови іноземним студентам
    (КНТУ, 2010) Царук, А. П.
    У статті розглядається питання доцільності використання віршованих рядків та поетичних творів для активізації мовленнєвої діяльності студентів-іноземців. Статья посвящена вопросу целесообразности использования стихотворных строк и поэтических произведений для активизации мыслительной деятельности студентов в процессе преподавания украинского языка как иностранного. Рассматривая основные направления развития индивидуально-психологического и коллективно-психологического факторов обучения, автор ведет поиск оптимальных вариантов использования поэзии как на занятиях по языку обучения, так и во внеаудиторной работе со студентами-иностранцами. The article points to the question of advisability of using poetical works and verse in general for activation of creative thought process in students. Looking into directions of psychological development of individuals and groups by educational methods, the author finds the optimal variants for using poetry in language classes as well as in extracurricular work with foreigner students.