Наукові записки Кіровоградського національного технічного університету.
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/4222
Збірник є науковим виданням, в якому публікуються основні результати наукових робіт викладачів, студентів та магістрантів університету.
Browse
4 results
Search Results
Item type:Item, Теоретичні дослідження процесу дозування бункерними дозаторами грубих і соковитих кормів(КНТУ, 2009) Матвєєв, К. Д.; Олійникова, В. Ю.Item type:Item, Роботизовані технологічні комплекси в сучасному виробництві(КНТУ, 2011) Годунко, М. О.; Сотник, М. М.; Godunko, М.; Sotnic, М.У даній статті представлено короткий огляд робототехнологічних комплексів для механічної обробки деталей. Обгрунтовано доцільність використання їх у виробництві. Також наведено приклади промислових роботів, які використовуються у машинобудуванні. In this article the short review of robotized technological complexes is presented for tooling of details. Expedience of the use is grounded them in a production. The examples of industrial robots which are utillized in an engineer are also resulted.Item type:Item, Екологізація технологічних процесів розмірної обробки твердих і магнітних сплавів(КНТУ, 2010) Пономаренко, І. П.; Бровченко, А. М.; Возна, Н. Г.; Гришина, Є. О.Сучасний рівень розвитку виробництва і стан навколишнього середовища вимагає екологізації технологічних процесів з метою зменшення антропогенного навантаження на довкілля. Основними напрямками промислової екології є: екологізація технологій, створення маловідходних процесів, створення технологій з замкненим ресурсними циклами, очищення викидів з поверненням продуктів очистки в технологічний цикл, переробка твердих відходів.Item type:Item, Вимоги і очікування українських підприємств до спеціалістів з маркетингу(КНТУ, 2007) Романчук, С. А.; Кириченко, О. О.У статті розкривається сутність ситуації, що склалася на ринку попиту фахівців-маркетологів, розглядаються вимоги і очікування українських підприємців до спеціалістів з маркетингу, дано рекомендації щодо підготовки маркетологів у світлі розвитку вимог виробництва. In the article the essence of situation which was folded at the market of specialists-marketing specialists opens up, the requirements and expectations of the Ukrainian employers to the specialists on marketing are considered, touching preparations of marketing specialists in the light of development of trenovaniy production are given to recommendation.