Наукові записки Кіровоградського національного технічного університету.
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/4222
Збірник є науковим виданням, в якому публікуються основні результати наукових робіт викладачів, студентів та магістрантів університету.
Browse
13 results
Search Results
Item Навчальні стилі у вивченні іноземних мов(КНТУ, 2010) Головко, І. О.; Гребенюк, В. О.У статті розглядаються шляхи формування стратегічної компетенції студентів з урахуванням психічних особливостей сприймання інформації та врахування зазначеної інформації викладачем у навчальному процесі у навчанні іноземних мов.Item Визнач свій власний навчальний стиль(КНТУ, 2010) Головко, І. О.; Гребенюк, В. О.Стаття містить дві анкети, які допоможуть обрати свій власний стиль у вивченні іноземних мов. The article contains two questionnaires provided to help choosing one`s own learning style while foreign language studying.Item Специфіка навчання іноземної мови в професійному аспекті(КНТУ, 2009) Гребенюк, В. О.; Головко, І. О.В статті розглядаються проблеми викладання іноземних мов на заключному етапі навчання з метою підготовки студентів до їх майбутньої професійної діяльності. The article deals with the problems of teaching foreign languages on the highest level of education aimed to train students to their future professional activity.Item Усі «за» і «проти» дистанційного навчання(КНТУ, 2009) Гребенюк, В. О.; Головко, І. О.У цій статті описані тенденції розвитку дистанційного навчання через Інтернет і зроблена спроба розкрити усі «за» і «проти» дистанційного навчання на сьогоднішній день. The article deals with the tendencies of development and the problems of distance-learning through Internet.Item Навчання професійно спрямованого іншомовного читання у немовних вузах(КНТУ, 2009) Гребенюк, В. О.; Головко, І. О.В статті розглядаються питання формування навичок і вмінь іншомовного читання літератури за фахом студентів. The article deals with the questions of forming skills of foreign language reading of the students’ professional texts.Item Важливість урахування психології пізнавальних процесів під час навчанння іноземних мов(КНТУ, 2009) Головко, І. О.; Гребенюк, В. О.Стаття доводить залежність результативності навчання іноземних мов від урахування викладачем психологічної сутності і закономірностей пізнавальних процесів. The article proves direct correlation between the effectiveness of foreign language studying and psychological essence consideration and appropriateness of cognitive processes while teaching.Item Важливість урахування психологічних умов успішного формування знань, навичок і вмінь у процесі навчання іноземної мови(КНТУ, 2009) Головко, І. О.; Гребенюк, В. О.Дану статтю присвячено сутності і закономірностям формування тих психологічніх особливостей, які властиві опануванню основних аспектів виучуваної мови і видів мовленнєвої діяльності цією мовою. The article is devoted to the essence and appropriateness of forming those psychological peculiarities to master the characteristic aspects and speech operation forms of the language studied.Item Викладач чи студент - хто має бути в центрі освітнього процесу?(КНТУ, 2010) Гребенюк, В. О.; Головко, І. О.В статті розглядається гумбольдтівська модель університету та проблеми української вищої освіти. The article deals with Humboldt university model and the problems of the Ukrainian higher education.Item Болонський процес - ідея "п'ятої свободи" в сучасному суспільстві знань(КНТУ, 2010) Гребенюк, В. О.; Головко, І. О.В статті розглядаються аспекти реформи освіти в контексті Лісабонської стратегії „ціложиттєвого навчання”, орієнтованого на студента. Ключовими поняттями цієї стратегії є створення „економіки знання”. The article deals with the aspects of education reform in the context of Lisbon student-oriented strategy of “longlife learning”. The main idea of this strategy is to create a “knowledge economics”.Item Навчання студентів вищих навчальних закладів стандартів комунікативної поведінки в США(КНТУ, 2011) Головко, І. О.; Гребенюк, В. О.Стаття вказує на необхідність знання як ділової англійської мови для професійного спілкування, так і культурно-обумовлених особливостей поведінки закордонних ділових партнерів, що є запорукою успішної співпраці. The article stresses the nessecity of knowledge both business English for professional communication and acceptable in the target culture pecularities of foreign partners’ behavior as a guarantee of success in cooperation.