Агротехнічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/766
Browse
Item The impact of virtual laboratories on the interest and competence of vocational training students(Amazonia Investiga, 2024) Tsviakh, O.; Havrylenko, O.; Tumanova, Y.; Shulha, T.; Hrebenyk, A.; Demchenko, I.У цій статті досліджується використання віртуальних лабораторій для підвищення інтересу студентів і професійної компетентності у вищій освіті. Розглядається дидактичний потенціал віртуальних лабораторій, їх види та переваги в освітньому контексті. Дослідження підкреслює інноваційний характер віртуальної лабораторної роботи та її внесок у розвиток навичок і наукові дослідження. Для оцінки впливу віртуальних лабораторій на знання та вміння студентів було проведено анкетування. Результати демонструють, що віртуальні лабораторії ефективно підвищують мотивацію, формують професійні навички та сприяють залученню студентів до наукової роботи. У дослідженні зроблено висновок, що інтеграція віртуальних лабораторій у навчальні програми вищої освіти має вирішальне значення для підготовки майбутніх професіоналів у все більш цифровому світі. This article explores the use of virtual laboratories to enhance student interest and professional competence in higher education. It discusses the didactic potential of virtual laboratories, their types, and their advantages in the educational context. The study emphasizes the innovative nature of virtual laboratory work and its contribution to skill development and scientific research. A questionnaire was conducted to assess the impact of virtual laboratories on students' knowledge and skills. The results demonstrate that virtual laboratories effectively increase motivation, foster professional skills, and promote student engagement in scientific work. The research concludes that integrating virtual laboratories into higher education curricula is crucial for preparing future professionals in an increasingly digital world.