Агротехнічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/766

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 816
  • Item
    Ботаніка. Покритонасінні рослини. Практичні заняття
    (ЦНТУ, 2022) Сало, Л. В.; Трикіна, Н. М.
    Методичні вказівки розроблені з метою ознайомлення студентів з правилами роботи з гербаріями, методами виготовлення та вивчення гербарних зразків, самоконтроль та закріплення набутих знань з допомогою контрольних питань. До розгляду представлений розділ ботаніки: систематика.
  • Item
    Методичні рекомендації до оформлення кваліфікаційної роботи здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня. Спец. 133 «Галузеве машинобудування»
    (ЦНТУ, 2025) Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Мачок, Ю. В.; Артеменко, Д. Ю.; Нестеренко, О. В.; Мороз, С. М.
    Виконання кваліфікаційної роботи – заключний етап навчання здобувача, метою якого є закріплення та розширення теоретичних і практичних знань, отриманих при навчанні у ЗВО, розвиток навичок самостійної роботи по вирішенню складних спеціалізованих інженерних завдань та прикладних задач, пов’язаних з ефективним проєктуванням техніки, машин та обладнання агропромислового виробництва. При виконанні кваліфікаційної роботи здобувач повинен продемонструвати здобуту інтегральну компетентність згідно освітньо-професійної програми підготовки – здатність розв’язувати спеціалізовані практичні завдання галузевого машинобудування, що передбачає застосовування певних теорій і методів механічної інженерії та має ознаки комплексності й невизначеності умов. В даних методичних рекомендаціях викладені основні вимоги і вказівки з усіх видів робіт над кваліфікаційною роботою, приведений ряд довідкових матеріалів і пояснень, що використовуються при виконанні роботи, а також вказаний розширений список навчальної і іншої спеціальної літератури. Все це буде сприяти підвищенню якості виконання кваліфікаційних робіт.
  • Item
    Сільськогосподарські машини. Частина 1. Книга 2. Культиватори
    (ДБТУ, 2024) Кириченко, Р. В.; Бакум, М. В.; Козаченко, О. В.; Пастухов, В. І.; Михайлов, А. Д.; Крекот, М. М.; Козій, О. Б.; Абдулаєв, М. М.
    Наведена характеристика властивостей ґрунтів, їх мінливості та впливу на якість механічного обробітку. Виконано аналіз основних складових конструкцій культиваторів для суцільного обробітку ґрунту і міжрядного обробітку посівів. Приведено особливості конструкцій сучасних культиваторів вітчизняного і зарубіжного виробництва. Викладена методика підготовки до роботи базових конструкцій культиваторів. Для студентів і викладачів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти ІІІ–IV рівнів акредитації. Посібник може бути використаний інженерно-технічними працівниками при впровадженні і використанні на виробництві культиваторів
  • Item
    Наукові шляхи формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до здорового способу життя
    (ЦНТУ, 2024) Ковальов, В. О.; Липчанська. Л. М.; Махно, В. В.
    Методичні рекомендації “Наукові шляхи формування активного ставлення здобувачів вищої освіти до здорового способу життя”, які містять інформацію про здоровий спосіб життя, його роль в навчанні і подальшій професійній діяльності здобувачів вищої освіти, розкривають зміст, інформацію і довідковий матеріал, якими викладачі та студенти оперують в процесі навчання та тренування. Методичні рекомендації адресовані здобувачам вищої освіти і викладачам вищих навчальних закладів, які займаються фізичною культурою і спортом. Визначено сутнісні характеристики феномену «здорового способу життя» як педагогічної проблеми. Формування здорового способу життя є предметом наукового інтересу широкого кола сучасних вітчизняних і зарубіжних учених, вимагаючи конкретизації в межах нашої наукової розвідки. Важливість здійсненого дослідження закріплена численними державними документами, законами, постановами й указами, що визначають формування навичок і здібностей здобувачів вищої освіти до формування, збереження і зміцнення здоров’я одним із пріоритетних завдань сучасної вітчизняної системи освіти.
  • Item
    Технологія виробництва продукції рослинництва. Лабораторні роботи
    (ЦНТУ, 2024-08) Лузан, П. Г.; Амосов, В. В.; Лузан, О. Р.
    Головною метою лабораторних занять є вивчення особливостей агротехнічних процесів вирощування зернових, технічних, кормових та овочевих культур, а також отримання навичок управління технологічними операціями на всіх етапах їх виробництва. Здобувачі вищої освіти ознайомлюються з методами дослідження морфо-логічних ознак ґрунту, методами його обробітку й контролю якості виконання операцій, способами підготовки посівного матеріалу, застосуванням добрив, агрохімічними та біологічними засобами захисту рослин, розробкою науково обгрунтованих сівозмін. Особливий акцент зроблено на дотриманні принципів сталого розвитку, екологічної безпеки та раціонального використання ресурсів.
  • Item
    Teaching foreign language to future agronomists: points to consider
    (Pro Conference in conjunction with KindleDP Seattle, Washington., 2023) Holovko, I. O.; Головко, І. О.
    The article depicts some approaches of organizing the process of teaching a foreign language to students of the specialty “Agronomy” taking into account the psycholinguistic peculiarities of speech perception, understanding, absorption and communicating in foreign language. To solve the issue the approach of intensive methods should be applied including grouping students according to the level they possess in foreign language, weekly consultations with a teacher to help students organize the independent work and self-control in studying, consideration of their individual abilities, combination of means of studying: textbooks, audiovisual aids, computer and multimedia resources. It is noted that analytical and logical mentality of “Agronomy” specialty studentsshows the superiority of concrete-figurative and visual perception of the material compared to auditory skills that follows the necessity of teaching vocabulary and grammar using schemes, tables, and patterns. Teaching a foreign language to future agronomists should also consider their difficulty to formulate and express thoughts easily and widely using the whole range of the vocabulary, even though which is known to them. It puts forward the importance of practicing the large number of the receptive-productive and reproducing-productive exercises in communicatively-oriented mini-dialogues. It aims to make students be aware of using language in different real-life situations dealt with their future professional carrier and acquire some level of communicative competence. Special attention should be given to the choice of the context for learning: it must meet students’ requirements for their professional activity in the future.
  • Item
    Teaching foreign language to future agronomists: points to consider
    (Pro Conference in conjunction with KindleDP Seattle, Washington., 2023) Holovko, I.; Головко, І. О.
    The article depicts some approaches of organizing the process of teaching a foreign language to students of the specialty “Agronomy” taking into account the psycholinguistic peculiarities of speech perception, understanding, absorption and communicating in foreign language. To solve the issue the approach of intensive methods should be applied including grouping students according to the level they possess in foreign language, weekly consultations with a teacher to help students organize the independent work and self-control in studying, consideration of their individual abilities, combination of means of studying: textbooks, audiovisual aids, computer and multimedia resources. It is noted that analytical and logical mentality of “Agronomy” specialty studentsshows the superiority of concrete-figurative and visual perception of the material compared to auditory skills that follows the necessity of teaching vocabulary and grammar using schemes, tables, and patterns. Teaching a foreign language to future agronomists should also consider their difficulty to formulate and express thoughts easily and widely using the whole range of the vocabulary, even though which is known to them. It puts forward the importance of practicing the large number of the receptive-productive and reproducing-productive exercises in communicatively-oriented mini-dialogues. It aims to make students be aware of using language in different real-life situations dealt with their future professional carrier and acquire some level of communicative competence. Special attention should be given to the choice of the context for learning: it must meet students’ requirements for their professional activity in the future.
  • Item
    Visual Mind Mapping for Practicing Foreign Language Speaking
    (ScientificWorld-NetAkhatAV, 2024) Holovko, I.; Головко, І. О.
    Дослідження висвітлює процес вивчення основних підходів науковців до застосування технології «Visual Mind Mapping» з покращенням ефективності використання концепції ментальних карт в опануванні навичок говоріння - іншомовного монологічного та діалогічного мовлення здобувачів вищої освіти технічних спеціальностей. Застосування комунікативного підходу, як інструмент формування у студентів іншомовної комунікативної компетенції в чотирьох видах мовленнєвої діяльності: читанні, аудіюванні, говорінні та письмі.
  • Item
    Peculiarities of Teaching a Foreign Language to Students of Technical Specialties
    (Scientific World Journal, 2023) Holovko, I.; Головко, І. О.
    У статті розглянуто підходи до організації навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей, які мають враховувати психолінгвістичні особливості сприйняття, розуміння, засвоєння іншомовного матеріалу та продукування мовлення іноземною мовою. Зазначено, що розв’язання завдання щодо навчання студентів із різним рівнем іншомовної підготовки в обмежений термін курсу навчання в технічних ЗВО висуває потребу інтенсифікації процесу навчання. The article depicts some approaches of organizing the process of teaching a foreign language to students of technical specialties taking into account their psycholinguistic peculiarities of speech perception, understanding, absorption and communicating in foreign language. To solve the issue the approach of intensive methods should be applied including grouping students according to the level they possess in foreign language, weekly consultations with a teacher to help students organize the independent work and self-control in studying, consideration of their individual abilities, combination of means of studying: textbooks, audiovisual aids, computer and multimedia resources. It is noted that analytical and logical mentality of future engineers shows the superiority of concrete-figurative and visual perception of the material compared to auditory skills that follows the necessity of teaching vocabulary and grammar using schemes, tables, and patterns. Teaching a foreign language to students of technical specialties should also consider their difficulty to formulate and express thoughts easily and widely using the whole range of the vocabulary, even though which is known to them, as technicians are obviously more inclined to operate with mechanisms and figures but not with lexical units. It puts forward the importance of practicing the large number of the receptive-productive and reproducing-productive exercises in communicatively-oriented mini-dialogues. It aims to make students be aware of using language in different real-life situations dealt with their future professional carrier and acquire some level of communicative competence. Special attention should be given to the choice of the context for learning: it must meet students’ requirements for their professional activity in the future.
  • Item
    Спільне навчання в групових проектах як інструмент формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні
    (РВВ ЦДПУ, 2024) Головко, І. О.; Щербина, С. В.
    У статті розглянуто особливості спільного навчання в групових проектах у якості інструменту формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні студентів ЗВО. Означено та досліджено ключові особливості реалізації спільного навчання в проектах за допомогою методики Collaborative Learning in Group Projects. Викладання за стилістикою Collaborative Learning in Group Projects визначено як комплекс заходів, спрямованих на розвиток та ідентифікацію когнітивних можливостей студента-здобувача у процесі опанування та вивчення певної дисципліни, її відмітних особливостей та стандартів, що визначають її з-поміж інших навчально-наукових дисциплін та матеріалів. Визначено головні елементи імплементаційного застосування методики Collaborative Learning in Group Projects в системі формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні студентів ЗВО. Зокрема, досліджено такі її підтипи, як Think-pair-share (TPS; парний розмовний брейн-ринг)та Problem-based learning (PBL; проблемно-орієнтоване навчання) – спрямовані на вивчення та опрацювання шляхом тривалого мовно-лінгвістичного обговорення поставленої задачі (проблеми) у групах шляхом залучення когнітивних, творчих та раціонально-критичних можливостей мислення здобувача та, відповідно, стимулювання у такий спосіб розмовно-лексичного потенціалу останнього; Case Study method (кейсовий метод) передбачає опрацювання мовно-лексичного інструментарію за допомогою інтерпретаційного моделювання; Small Group Discussion (SGD, обговорення в міні-групах) застосовується з метою розширення лексичного запасу; Group Work Roles Usage (GWRU; робота в групах з використанням робочих ролей) спрямовується на досягнення лексично-розмовних компетентностей здобувача лінгвістичної освіти; Jigsaw Strategy (JS;стратегія «головоломка») застосування стратегії мозкового штурму з метою досягнення результатів у лінгвістичному плануванні та застосуванні останнього студентом-здобувачем; Peer Teaching (PT; взаємне навчання) – навчання студента-здобувача новим лексичним зворотам шляхом використання методу ментортства та (або) туторства. Доведено, що ключовим завданням Collaborative Learning in Group Projects є стимулювання, розвиток та ідентифікаційне забезпечення когнітивно-мовних можливостей студента ЗВО, що засновується на повній та всеохопній детекції потенційних лінгвістичних можливостей здобувача педагогом-викладачем під час формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні. Розглянуто можливість аплікації кожного із вищезазначених підметодів загальної методології Collaborative Learning in Group Projects в системі викладання іншомовних дисциплін та набуття іншомовних компетентностей в діалогічному мовленні студентів ЗВО в Україні.