Агротехнічний факультет
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/766
Browse
6 results
Search Results
Item Тенденції професійного спрямування середньої освіти в Англії в процесі її реформування (початок XX ст.)(ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2012) Головко, І. О.Стаття надає коротку характеристику середнім повчальніш закладам Англії на початку XX ст. та показує вжиті заходи щодо спрямування середньої освіти в процесі Ті реформування в бік професійної підготовки молоді, зокрема, технічної освіти. The unit gives a short summary of the secondary schools in England at the beginning of the XX century and shows the applied measures of the improvement of the secondary education towards its professional orientation, technical, in particular.Item Technical Education and Economy: Relationships and Interacting Roles (case of Victorian England)(2018) Golovko, I. O.; Головко, І. О.The article suggests the review of some scientists’ analysis whether the failure of education in the sector of technical instruction was a major contributory factor of Britain’s economic decline. It also dwells on the counter-arguments whether the level of technical education development in the late nineteenth – beginning twentieth centuries was so low in Great Britain to make negative impact on the level of the country’s economy, and whether the only technical education provision is to be blamed for it. Розглянуто аспекти впливу економічних факторів розвитку промислового суспільства на підходи до навчання спеціалістів технічного профілю. Висвітлено характерні риси педагогічних підходів до створення профільних закладів у Англії кінця ХІХ – початку ХХ ст.ст. згідно до нових економічних умов. Досліджено ступінь залежності економічного спаду економіки Британії через уповільнений розвиток технічної освіти наприкінці ХІХ – початку ст.Item Розвиток політехнічної освіти в школах Англії (ХІХ – початок ХХ ст.)(ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2014) Головко, І. О.Установлено закономірності розвитку політехнічної освіти в школах Англії в ХІХ – на початку ХХ ст. Висвітлено зміст навчальних програм шкіл і специфіку дисциплін трудового циклу з точки зору підготовки учнів до майбутнього оволодіння професій- ними навичками та подальшого розвитку політехнічної освіти в країні.Item Корисний історичний досвід розвитку технічної освіти в Англії кінця XIX - початку ХХ ст. для України(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Головко, І. О.(uk) В статті розглядається позитивний історичний досвід сприяння розвиткові технічної освіти в країні впливовими ліврейними компаніями А нглії наприкінці X I X cm. та заснування Екзаменаційної ра ди Сіті та гільдій Лондона як атестаційної установи з акредит ації спеціалістів технічної та технологічної галузей, що заклало фундамент створення національної системи оцінювання з технічних дисциплін. (en) The article reveals the positive historical experience of influential Livery companies ’ activity for the advancement of technical education in England at the end of the XlX thcentury. It also depicts the formation of City and Guilds vocational body responsible for technological examinations that has given the impulse for creating the national technical q enlifications system.Item Розвиток загальної освіти як передумови технічної освіти: англійський досвід(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Головко, І. О.Автор розкриває хід розвитку початкової освіти в Англії та показує її тісний зв’язок з історією англійського життя в цілому, як суспільного, так і політичного, зупиняється на специфічному процесі його історичного становлення та розвитку, прослідковує посилення ролі уряду у становленні національної системи освіти в останній третині ХІХ ст. та зв’язок початкової освіти з професійними навчальними закладами, зокрема технічними.Item Пошук шляхів удосконалення технічної освіти країнами Європи наприкінці ХІХ століття : історична ретроспектива(ПНУ ім. Василя Стефаника, 2011) Головко, І. О.У статті йдеться про шляхи покращення професійної підготовки висококваліфікованих робітників шляхом пошуку нових підходів та впровадження результативних технологій. Розкрито загальну актуальність цієї проблеми для країн Європи кінця ХІХ ст. та можливість запозичення історичного досвіду її вирішення для України. The article touches upon the necessity of improving workers` trade training by means of new approaches and effective teaching technologies application. The article shows the general actuality of the problem for European countries at the end of the XIX century and the possibility to put the historical experience of its solution into practice under modern conditions in Ukraine.