Агротехнічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/766

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Тенденції професійного спрямування середньої освіти в Англії в процесі її реформування (початок XX ст.)
    (ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2012) Головко, І. О.
    Стаття надає коротку характеристику середнім повчальніш закладам Англії на початку XX ст. та показує вжиті заходи щодо спрямування середньої освіти в процесі Ті реформування в бік професійної підготовки молоді, зокрема, технічної освіти. The unit gives a short summary of the secondary schools in England at the beginning of the XX century and shows the applied measures of the improvement of the secondary education towards its professional orientation, technical, in particular.
  • Item
    Роль громадськості у розвитку технічної освіти в Англії: історичний досвід
    (ПНУ ім. В. Стефаника, 2011) Головко, І. О.
    Стаття розкриває значну роль громадськості у розвиткові технічної освіти в Англії та показує ефективний вплив громадської думки у вирішенні проблем початкової та середньої освіти наприкінці XIX ст.; на прикладах показано глибоку зацікавленість та дієвий ентузіазм прогресивної частини англійської еліти у формуванні освіченого суспільства. The article reveals the prominent role o f the public to further the development o f technical education in England. It shows the active impact ofpublic thought on the English government in solving the educational problems at the end o f the XIX century. It also demonstrates the deep interest and active enthusiasm o f the progressive part o f the English elite in forming the educated society.
  • Item
    Technical Education and Economy: Relationships and Interacting Roles (case of Victorian England)
    (2018) Golovko, I. O.; Головко, І. О.
    The article suggests the review of some scientists’ analysis whether the failure of education in the sector of technical instruction was a major contributory factor of Britain’s economic decline. It also dwells on the counter-arguments whether the level of technical education development in the late nineteenth – beginning twentieth centuries was so low in Great Britain to make negative impact on the level of the country’s economy, and whether the only technical education provision is to be blamed for it. Розглянуто аспекти впливу економічних факторів розвитку промислового суспільства на підходи до навчання спеціалістів технічного профілю. Висвітлено характерні риси педагогічних підходів до створення профільних закладів у Англії кінця ХІХ – початку ХХ ст.ст. згідно до нових економічних умов. Досліджено ступінь залежності економічного спаду економіки Британії через уповільнений розвиток технічної освіти наприкінці ХІХ – початку ст.
  • Item
    Корисний історичний досвід розвитку технічної освіти в Англії кінця XIX - початку ХХ ст. для України
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Головко, І. О.
    (uk) В статті розглядається позитивний історичний досвід сприяння розвиткові технічної освіти в країні впливовими ліврейними компаніями А нглії наприкінці X I X cm. та заснування Екзаменаційної ра ди Сіті та гільдій Лондона як атестаційної установи з акредит ації спеціалістів технічної та технологічної галузей, що заклало фундамент створення національної системи оцінювання з технічних дисциплін. (en) The article reveals the positive historical experience of influential Livery companies ’ activity for the advancement of technical education in England at the end of the XlX thcentury. It also depicts the formation of City and Guilds vocational body responsible for technological examinations that has given the impulse for creating the national technical q enlifications system.
  • Item
    Пошук шляхів удосконалення технічної освіти країнами Європи наприкінці ХІХ століття : історична ретроспектива
    (ПНУ ім. Василя Стефаника, 2011) Головко, І. О.
    У статті йдеться про шляхи покращення професійної підготовки висококваліфікованих робітників шляхом пошуку нових підходів та впровадження результативних технологій. Розкрито загальну актуальність цієї проблеми для країн Європи кінця ХІХ ст. та можливість запозичення історичного досвіду її вирішення для України. The article touches upon the necessity of improving workers` trade training by means of new approaches and effective teaching technologies application. The article shows the general actuality of the problem for European countries at the end of the XIX century and the possibility to put the historical experience of its solution into practice under modern conditions in Ukraine.