Агротехнічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/766

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Методичні рекомендації до оформлення кваліфікаційної роботи здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня. Спец. 133 «Галузеве машинобудування»
    (ЦНТУ, 2025) Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Мачок, Ю. В.; Артеменко, Д. Ю.; Нестеренко, О. В.; Мороз, С. М.
    Виконання кваліфікаційної роботи – заключний етап навчання здобувача, метою якого є закріплення та розширення теоретичних і практичних знань, отриманих при навчанні у ЗВО, розвиток навичок самостійної роботи по вирішенню складних спеціалізованих інженерних завдань та прикладних задач, пов’язаних з ефективним проєктуванням техніки, машин та обладнання агропромислового виробництва. При виконанні кваліфікаційної роботи здобувач повинен продемонструвати здобуту інтегральну компетентність згідно освітньо-професійної програми підготовки – здатність розв’язувати спеціалізовані практичні завдання галузевого машинобудування, що передбачає застосовування певних теорій і методів механічної інженерії та має ознаки комплексності й невизначеності умов. В даних методичних рекомендаціях викладені основні вимоги і вказівки з усіх видів робіт над кваліфікаційною роботою, приведений ряд довідкових матеріалів і пояснень, що використовуються при виконанні роботи, а також вказаний розширений список навчальної і іншої спеціальної літератури. Все це буде сприяти підвищенню якості виконання кваліфікаційних робіт.
  • Item
    Методичні рекомендації до оформлення кваліфікаційної роботи здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня за освітньо-професійною програмою 208 «Агроінженерія»
    (ЦНТУ, 2022-09-28) Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Сало, В. М.; Васильковський, О. М.; Бевз, О. В.; Магопець, С. О.
    Кваліфікаційна робота – це навчальний конструкторський документ, що складається із графічних (креслення) і текстових (пояснювальна записка) документів. Тому оформлення кваліфікаційної роботи як конструкторського документа повинно відповідати «Єдиній системі конструкторської документації» (ЄСКД), необхідним «Державним стандартам України» (ДСТУ) та «Єдиній системі допусків та посадок країн економічної взаємодопомоги» (ЕСДП СЕВ) на конструкторські документи. В даних методичних рекомендаціях викладені основні вимоги і вказівки з усіх видів робіт над кваліфікаційною роботою, приведений ряд довідкових матеріалів і пояснень, що використовуються при виконанні роботи, а також вказаний розширений список навчальної і іншої спеціальної літератури. Все це буде сприяти підвищенню якості виконання кваліфікаційних робіт.
  • Item
    Програма державної атестації здобувачів першого «бакалаврського» освітнього рівня за освітньо-професійною програмою 208 «Агроінженерія»
    (ЦНТУ, 2018) Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Лузан, П. Г.
    Метою державної атестації є комплексна перевірка знань студентів, які вони отримали в результаті вивчення циклу дисциплін, передбачених освітньо-професійною програмою та навчальними планами у відповідності з першим (бакалаврським) освітнім рівнем. Державна атестація охоплює дисципліни професійної підготовки студентів відповідно до освітньо-професійної програми підготовки. Студент повинен продемонструвати фундаментальні і професійно-орієнтовані уміння та знання щодо узагальненого об’єкта праці і здатність вирішувати типові професійні завдання, передбачені для відповідного освітнього рівня.
  • Item
    Програма державної атестації здобувачів першого «бакалаврського» освітнього рівня за освітньо-професійною програмою 133 «Галузеве машинобудування»
    (ЦНТУ, 2018) Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Мачок, Ю. В.; Лузан, П. Г.
    Метою державної атестації є комплексна перевірка знань студентів, які вони отримали в результаті вивчення циклу дисциплін, передбачених освітньо-професійною програмою та навчальними планами у відповідності з першим (бакалаврським) освітнім рівнем. Державна атестація охоплює дисципліни професійної підготовки студентів відповідно до освітньо-професійної програми підготовки. Студент повинен продемонструвати фундаментальні і професійно-орієнтовані уміння та знання щодо узагальненого об’єкта праці і здатність вирішувати типові професійні завдання, передбачені для відповідного рівня. Під час підготовки до випробування необхідно звернути увагу на те, що студент повинен мати інтегральну здатність розв’язувати спеціалізовані практичні завдання галузевого машинобудування, що передбачає застосовування певних теорій і методів механічної інженерії та має ознаки комплексності й невизначеності умов.
  • Item
    Програма державної атестації здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за напрямом підготовки 6.050503 «Машинобудування»
    (КНТУ, 2015) Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Лузан, П. Г.; Мачок, Ю. В.
    Метою державної атестації є комплексна перевірка знань вступників, які вони отримали в результаті вивчення циклу дисциплін, передбачених освітньо-професійною програмою та навчальними планами у відповідності з освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр. Державна атестація охоплює дисципліни професійної підготовки студентів відповідно до освітньо-професійної програми підготовки. Студент повинен продемонструвати фундаментальні і професійно-орієнтовані уміння та знання щодо узагальненого об’єкта праці і здатність вирішувати типові професійні завдання, передбачені для відповідного рівня.
  • Item
    Програма державної атестації здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за напрямом підготовки 6.100102 «Процеси, машини та обладнання агропромислового виробництва»
    (КНТУ, 2015) Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Лузан, П. Г.
    Метою державної атестації є комплексна перевірка знань вступників, які вони отримали в результаті вивчення циклу дисциплін, передбачених освітньо-професійною програмою та навчальними планами у відповідності з освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр. Державна атестація охоплює дисципліни професійної підготовки студентів відповідно до освітньо-професійної програми підготовки. Студент повинен продемонструвати фундаментальні і професійно-орієнтовані уміння та знання щодо узагальненого об’єкта праці і здатність вирішувати типові професійні завдання, передбачені для відповідного рівня.