Агротехнічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/766

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 40
  • Item
    Методичні рекомендації до оформлення кваліфікаційної роботи здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня. Спец. 133 «Галузеве машинобудування»
    (ЦНТУ, 2025) Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Мачок, Ю. В.; Артеменко, Д. Ю.; Нестеренко, О. В.; Мороз, С. М.
    Виконання кваліфікаційної роботи – заключний етап навчання здобувача, метою якого є закріплення та розширення теоретичних і практичних знань, отриманих при навчанні у ЗВО, розвиток навичок самостійної роботи по вирішенню складних спеціалізованих інженерних завдань та прикладних задач, пов’язаних з ефективним проєктуванням техніки, машин та обладнання агропромислового виробництва. При виконанні кваліфікаційної роботи здобувач повинен продемонструвати здобуту інтегральну компетентність згідно освітньо-професійної програми підготовки – здатність розв’язувати спеціалізовані практичні завдання галузевого машинобудування, що передбачає застосовування певних теорій і методів механічної інженерії та має ознаки комплексності й невизначеності умов. В даних методичних рекомендаціях викладені основні вимоги і вказівки з усіх видів робіт над кваліфікаційною роботою, приведений ряд довідкових матеріалів і пояснень, що використовуються при виконанні роботи, а також вказаний розширений список навчальної і іншої спеціальної літератури. Все це буде сприяти підвищенню якості виконання кваліфікаційних робіт.
  • Item
    Програма дослідницької практики
    (ЦНТУ, 2024) Мачок, Ю. В.; Лещенко, С. М.; Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.
    Магістр – ступінь вищої освіти, що здобувається на другому рівні вищої освіти на базі освітнього ступеня бакалавра та присуджується закладом вищої освіти за результатами успішного проходження здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми. Дослідницька практика є обов’язковою освітньою компонентою професійної підготовки освітньо-професійної програми «Агроінженерія» для здобуття ступеня вищої освіти магістра за спеціальністю 208 «Агроінженерія». Метою практики є набуття професійних навичок та вмінь здійснення дослідницької діяльності. Методичні рекомендації призначені для організації та проведення дослідницької практики здобувачів вищої освіти на другому рівні вищої освіти освітньо-професійної програми «Агроінженерія» Центральноукраїнського національного технічного університету.
  • Item
    Агроінженерія. До виконання дипломної роботи. Магістри
    (ЦНТУ, 2024) Васильковський, О. М.; Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Мороз, С. М.; Нестеренко, О. В.
    Дипломна робота є кінцевою складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної дослідницької чи науково-дослідницької роботи. За характером дипломна робота є дослідно-інноваційною з відповідними вимогами до оформлення та забезпечення академічної доброчесності. Методичні рекомендації висвітлюють мету і задачі дипломної роботи, тематику, рекомендації по підбору, систематизації і вивченню спеціальної літератури, нормативно-технологічної документації по проблемах наукових досліджень, збору, аналізу і оформленню матеріалів, та містять загальні вимоги до змісту, об’єму і оформлення випускних робіт. Виконання дипломної роботи спрямовано, в першу чергу, на формування у здобувачів інтегральної компетентності «Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі агропромислового виробництва, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог». Зміст дипломної роботи формує компетентності, визначені освітньо-професійною програмою «Агроінженерія» спеціальності 208 «Агроінженерія» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти у Центральноураїнському національному технічному університеті. Тема дипломної роботи має бути актуальною в галузі агроінженерії, бажано пов’язана з вирішенням проблем і нагальних задач агропідприємств Кіровоградського регіону (у тому числі дрібних фермерських і особистих господарств).
  • Item
    Програма навчальної, технологічних та переддипломної практик
    (ЦНТУ, 2023) Мачок, Ю. В.; Лещенко, С. М.; Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.
    Програма і методичні рекомендації містять усі види виробничих практик, передбачених навчальним планом бакалаврської підготовки. Програма кожного виду практики виділена в самостійний розділ, загальні питання і методичні рекомендації проведення практик виділені в спеціальні розділи.
  • Item
    Методичні рекомендації до оформлення кваліфікаційної роботи здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня за освітньо-професійною програмою 208 «Агроінженерія»
    (ЦНТУ, 2022-09-28) Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Сало, В. М.; Васильковський, О. М.; Бевз, О. В.; Магопець, С. О.
    Кваліфікаційна робота – це навчальний конструкторський документ, що складається із графічних (креслення) і текстових (пояснювальна записка) документів. Тому оформлення кваліфікаційної роботи як конструкторського документа повинно відповідати «Єдиній системі конструкторської документації» (ЄСКД), необхідним «Державним стандартам України» (ДСТУ) та «Єдиній системі допусків та посадок країн економічної взаємодопомоги» (ЕСДП СЕВ) на конструкторські документи. В даних методичних рекомендаціях викладені основні вимоги і вказівки з усіх видів робіт над кваліфікаційною роботою, приведений ряд довідкових матеріалів і пояснень, що використовуються при виконанні роботи, а також вказаний розширений список навчальної і іншої спеціальної літератури. Все це буде сприяти підвищенню якості виконання кваліфікаційних робіт.
  • Item
    Машини для обробітку ґрунту та внесення добрив. Практичні роботи
    (ЦНТУ, 2023) Сало, В. М.; Лещенко, С. М.; Лузан, П. Г.; Мачок, Ю. В.; Лузан, О. Р.; Нестеренко, О. В.
    Головними задачами, на вирішення яких спрямований матеріал даних методичних вказівок, є: - надання студентам в розрізі описового курсу навичок в користуванні найбільш поширеними в світовій практиці за конструктивними рішеннями сільськогосподарськими машинами на прикладі окремих промислових зразків вітчизняного виробництва; - вивчення умов функціонування сільськогосподарської техніки; - засвоєння особливостей роботи окремих вузлів, які за конструктивним рішенням мають значне поширення в світовій практиці.
  • Item
    Машини для сівби, садіння, догляду за посівами та збирання врожаю. Практичні роботи
    (ЦНТУ, 2023) Сало, В. М.; Лещенко, С. М.; Мачок, Ю. В.; Богатирьов, Д. В.
    Методичні рекомендації до виконання практичних робіт мають на меті вивчення будови та основних регулювань зернотукової сівалки, сівалок точного висіву, культиваторів для міжрядного обробітку ґрунту, малооб’ємного штангового обприскувача, косарок, зернозбирального комбайна, бурякозбирального агрегату.
  • Item
    Наскрізна програма дослідницької та наукової практик
    (ЦНТУ, 2021) Мачок, Ю. В.; Васильковський, О. М.; Петренко, Д. І.; Гречка, А. І.; Лещенко, С. М.; Щербина, К. К.
    Метою практик є набуття професійних навичок та вмінь здійснення самостійної наукової та дослідної діяльності. Методичні рекомендації призначені для організації та проведення дослідницької та наукової практик здобувачів вищої освіти на другому рівні вищої освіти освітньо-наукової програми «Галузеве машинобудування» Центральноукраїнського національного технічного університету.
  • Item
    Теорія, конструкція та розрахунок сільськогосподарських машин. Курсовий проект
    (ЦНТУ, 2019) Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Васильковська, К. В.; Мороз, С. М.; Петренко, Д. І.
    Курсовий проект складається з пояснювальної записки та графічної частини, зміст яких залежить від специфіки проекту. Специфіку проекту визначає керівник проекту при видачі студенту завдання на виконання курсового проекту по конкретній темі .
  • Item
    Проектування машин та обладнання. Курсовий проект
    (ЦНТУ, 2020) Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Васильковська, К. В.; Мороз, С. М.; Петренко, Д. І.
    Курсовий проект є одним із поточних етапів процесу тому, що при його виконанні студент практично закріплює пройдений матеріал зі спеціальних, загально-технічних та загальноосвітніх дисциплін При цьому він набуває навичок самостійної творчої роботи, чим розвиває свої здібності до творчості у вирішенні інженерних задач.